Podcast: Un autosabotaj bipolar și un discurs schizofrenic

Majoritatea dintre noi suntem de vină pentru eșecurile noastre, credem sau nu. Nu am exersat suficient, nu ne-am planificat din timp sau nu am muncit suficient. Dacă suntem sinceri, am fi putut face mai mult pentru a reuși, dar ceva ne-a oprit. În acest episod, gazdele noastre discută de ce oamenii își sabotează propriul succes și își dau seama dacă își sabotează sau nu propriul lor succes.

ABONAȚI-VĂ ȘI EXAMINAȚI

„Oamenii ar prefera să eșueze pentru că nu au încercat decât să eșueze pentru că nu erau suficient de buni.”
- Gabe Howard

Repere din episodul „Autosabotaj”

[2:00] Ne sabotăm pe noi înșine?

[3:00] Câteva motive pentru autosabotaj.

[6:30] Respingere privată vs. respingere publică.

[11:30] Eșecul și autosabotajul.

[17:30] Așa cum este felul nostru, vin mămicile noastre.

[19:00] Muncind din greu și totuși nu reușind.

[20:00] Cum încetezi autosabotarea?

Transcriere generată de computer pentru spectacolul „Un autosabotaj bipolar și un discurs schizofrenic”

Nota editorului:Rețineți că această transcriere a fost generată de computer și, prin urmare, poate conține inexactități și erori de gramatică. Mulțumesc.

Narator: [00:00:09] Din motive care scapă complet de toți cei implicați. Ascultați un bipolar, un schizofrenic și un podcast. Iată gazdele tale Gabe Howard și Michelle Hammer.

Gabe: [00:00:21] Bine ați venit la Un bipolar, un schizofrenic și un podcast. Mă numesc Gabe Howard și sunt bipolar.

Michelle: [00:00:23] Sunt Michelle Hammer și sunt schizofrenică.

Gabe: [00:00:26] Și împreună avem un podcast.

Michelle: [00:00:27] Așa facem, este atât de bun, îmi place atât de mult.

Gabe: [00:00:31] Cred că este cel mai bun podcast pentru bolnavi mintali de către bolnavi mintali.

Michelle: [00:00:36] Și eu sunt de acord cu asta din toată inima.

Gabe: [00:00:38] Nu mă pot gândi la altul, dar am observat că, de când podcastul nostru a început să devină populare, oamenii au început să apară și să spună „Ei bine, eu sunt bolnav mintal și podcastul meu este pentru persoanele bolnave mintal .“

Gabe: [00:00:49] Și nu cred că este adevărat, cred că trăiesc cu boli mintale, dar cred că au avut doar un podcast și au sperat să câștige un public. În timp ce am fost ca da, trebuie să creăm conținut pentru comunitatea noastră.

Michelle: [00:01:02] Comunitatea noastră este doar deservită.

Gabe: [00:01:04] Este incredibil de slab servit. Aceasta este ceea ce îmi place la podcasting, deoarece este ca un lucru de nișă. Cunoașteți comunitatea de sănătate mintală și oamenii care trăiesc cu boli mintale, suntem mici, ceea ce este bine pentru că știți mulțumesc lui Dumnezeu, ca și cum toată lumea nu trăiește cu boli mintale, ceea ce ar fi teribil. Deci știi că nu vom fi niciodată ca la NBC la ora 8. Vreau să spun că acolo veți obține o programare care să atragă atenția piețelor de masă și a publicului de masă. Deci, lucrul frumos despre podcast-uri este că putem avea acea mică piață de nișă. Mă refer la unii bolnavi mintali care vizează un grup mic și de aceea existăm. Dar este trist pentru că într-adevăr ar trebui să fim ca super-celebri.

Michelle: [00:01:43] Oh, da. Dacă îl autosabotează.

Gabe: [00:01:47] Exact. Și am făcut asta pentru noi înșine cu acest spectacol în numeroase ocazii.

Gabe: [00:01:54] Multe multe multe multe multe multe. Amintiți-vă momentul în care ați părăsit spectacolul pentru că ați refuzat să vorbiți cu mine pentru o zi întreagă.

Michelle: [00:02:02] Când s-a întâmplat asta?

Gabe: [00:02:04] S-a întâmplat să știi ca acum câteva luni când eram la Olive Garden. Erai de parcă nu fac contact vizual. Sper să mori.

Michelle: [00:02:11] Da, da, îmi amintesc asta.

Gabe: [00:02:12] A fost, dar a fost incredibil de incomod și vorbeam despre modalități de a îmbunătăți podcast-ul și ai primit toate toate toate ce ai primit.

Michelle: [00:02:22] Liniște.

Gabe: [00:02:20] Cred că rănit este termenul pe care îl căutăm.

Michelle: [00:02:25] Dacă insiști ​​pentru că erai un pui.

Gabe: [00:02:27] Cum?

Michelle: [00:02:26] Ai spus că da naiba și asta naibii și tu naibii și totul este în regulă.

Gabe: [00:02:34] Într-adevăr. Am spus că suge.

Michelle: [00:02:35] Cam destul de mult.

Gabe: [00:02:38] Ah și există cuvântul cheie când vine vorba de comportamentul de auto-sabotare. Este momentul în care credem că lucrurile sunt adevărate, deoarece acestea sunt practic adevărate ca ceea ce tocmai ai spus Michelle. Practic ai spus că suge.

Michelle: [00:02:51] Acesta nu este un comportament de autosabotare.

Gabe: [00:02:51] Dar am spus, de fapt, că suge?

Michelle: [00:02:59] Cam mult.

Gabe: [00:02:59] Nu, nu prea mult. Au ieșit din gura lui Gabe cuvintele „Michelle Hammer suge”.

Michelle: [00:03:05] Da.

Gabe: [00:03:05] Mincinos mincinos mincinos. Acum știi că voi renunța la transmisie.

Gabe: [00:03:10] Bine, demisionez ca protest.

Narator: [00:03:12] Ai ascultat un schizofrenic și un podcast.

Michelle: [00:03:15] Motivul numărul unu pentru autosabotaj este atunci când simți că nu merită să ai succes. Ați simțit vreodată că nu meritați să aveți succes? Oh, vei sta acolo Gabe. Stai acolo și nici măcar nu spui nimic.

Gabe: [00:03:31] M-ai concediat.

Gabe: [00:03:33] Singurul motiv pentru care sunt aici este că suntem în casa mea.

Michelle: [00:03:35] Ei bine, vedeți că eu auto sabotez acest podcast.

Gabe: [00:03:42] Nu cred că te-ai sabotat pe podcast. Cred că te autosabotezi. Pentru că, după cum ați subliniat la numărul unu, cred că vă este frică de succes.

Michelle: [00:03:51] Crezi că da.

Gabe: [00:03:52] Da.

Michelle: [00:03:54] Ei bine, este foarte interesant de subliniat, deoarece se pare că unul dintre cele mai mari lucruri despre autosabotaj este frica de a încerca tot ce este mai bun și de a nu reuși.

Gabe: [00:04:04] Simți că încerci din răsputeri.

Michelle: [00:04:07] Da.

Gabe: [00:04:07] Și când încerci tot ce poți, simți că întotdeauna reușești.

Michelle: [00:04:10] Nu.

Gabe: [00:04:11] Și ești bine cu asta?

Michelle: [00:04:13] Adică este frustrant.

Gabe: [00:04:14] Bine sigur că nimeni nu a spus că nu poate fi frustrant.

Gabe: [00:04:17] Cred că o mulțime de oameni nu cred că se auto-sabotează pentru că cred că se protejează singuri sau îi dau suficient efort să lucreze. Dar comportamentul de auto-sabotaj este cam dublu. Este una care nu dă ceva 110% pentru că tu crezi că ce rost are să eșueze oricum. Și doi, atunci când ajungi aproape de acel succes, este de asemenea să faci lucruri cum ar fi să apară târziu sau să te prezinți nepregătit sau să folosești o analogie sportivă, să ieși târziu cu o noapte înainte și să mănânci o grămadă de pizza.

Michelle: [00:04:48] Aș fi de acord cu asta.

Gabe: [00:04:49] Ați făcut asta vreodată ca înainte de un joc de lacrosse, parcă tocmai ați ieșit ca și cum ați băut cu o seară înainte.

Michelle: [00:04:54] Nu. Aveam reguli.

Gabe: [00:04:55] Ei bine, dar nerespectarea acestor reguli ar fi un mod de a te sabota. Ți-ai sabota succesul și atunci, dacă pierzi, poți spune oh, sunt în continuare cel mai bun jucător de lacrosse. Singurul motiv pentru care am pierdut este pentru că eram beat.

Michelle: [00:05:06] Ar fi cu adevărat ridicol. Și întreaga mea echipă ar fi foarte supărată pe mine, nu aș face asta.

Gabe: [00:05:12] Deci, îți pasă când echipa ta este supărată pe tine când lucrezi la un proiect. De exemplu, să spunem un joc lacrosse sau un podcast.

Michelle: [00:05:20] Mm hmm. Încă unul. Mă gândeam la autosabotaj, ceea ce am observat că am făcut, a fost să mă uit în sus și am spus: „din când în când ne autosabotăm pur și simplu pentru a apăsa butoanele”. „Ne luăm o luptă și incităm la dramă pentru a ne grăbi”. Aș alege atâtea lupte cu antrenorul meu, atâtea lupte. A fost ridicol. Odată mi-a spus „că își dorea să fiu prost la lacrosse, ca să mă poată elimina din echipă”.

Gabe: [00:05:49] Așadar, spuneți că atunci când respectați pe cineva și vă uitați în sus la ei, îi apăsați butoanele, astfel încât să poată avea loc o luptă și să nu puteți vorbi cu ei la Olive Garden.

Michelle: [00:05:58] Aparent.

Gabe: [00:06:01] Asta aud.

Michelle: [00:06:02] Nu știu cum auzi asta. Cum am ajuns la Olive Garden?

Gabe: [00:06:05] Cred că mi-ai rănit sentimentele.

Michelle: [00:06:06] Tu ești sentimentele mele.

Gabe: [00:06:07] Mi-ai rănit sentimentele.

Gabe: [00:06:08] Sentimentele mele au fost cele mai rănite.

Michelle: [00:06:10] Sentimentele mele au fost mai rănite. De ce crezi că nu vorbeam cu tine?

Michelle: [00:06:14] Înapoi la auto-sabotaj. „Se simte mai bine să-ți controlezi propriul eșec. Apoi, să-l lăsați să vă ocolească. ” Deci sunteți obișnuiți cu respingerea?

Gabe: [00:06:26] Nu sunt. De fiecare dată când sunt respins, mă doare. Acum am dezvoltat câteva abilități de coping. Să vorbim despre diferența dintre reacțiile noastre în mod public și reacțiile noastre în mod privat. Iată de ce vreau să ating acest lucru. Nu mă descurc bine cu respingerea când oamenii mă resping. Mă doare cu adevărat sentimentele și mă supăr. Eu mănânc înghețata. Refuz să ies din casă o zi. Mă întristez foarte tare. Sentimentele mele sunt rănite. Toate aceste lucruri sunt adevărate de fiecare dată când am pierdut vreodată un premiu, un concurs, un contract. Oricând cineva mergea cu un alt difuzor peste mine sau un sponsor nu relua nimic. Ma ranesc aproape de fiecare data.

Gabe: [00:07:07] Dar mă descurc în mod privat.

Gabe: [00:07:09] Știi că toate glumele deoparte pentru toată lumea Michelle a fost de fapt foarte bună la asta, pentru că o voi înfrunta pe Michelle și voi fi ca Oh, Doamne, statisticile noastre au scăzut și Michelle e ca „oh, bine le vom lua săptămâna viitoare ”și apoi nu postez pe Facebook oh toată lumea ne urăște că statisticile noastre au scăzut. Și cred că asta este important să înțelegem. Cred că toți suntem probabil predispuși să ne batem în mod privat. Despre ce vreau să vorbesc sunt oamenii care o fac public. Cu toții îi cunoaștem pe acei oameni că de fiecare dată când eșuează sau sunt respinși, îi spulberă peste tot. Este peste tot pe rețelele sociale. Este tot ceea ce vorbesc atunci când vă reuniți. Cheamă oameni și țipă la ei. Ei iau lupte cu prietenii și prietenele lor doar că nu pot fi niciodată fericiți din cauza unei singure respingeri.

Gabe: [00:07:50] Și o fac public. Și personal cred că îi face să pară proști.

Michelle: [00:07:54] Adică, nu suport stările Facebook agresive pasive.

Gabe: [00:08:02] Dă-mi un exemplu.

Michelle: [00:08:04] „Într-o zi, cineva va avea grijă de mine la fel de mult ca și mie de ei.”

Gabe: [00:08:13] Este una mare.

Michelle: [00:08:14] Da și, evident, îndreptat către o persoană.

Gabe: [00:08:18] Da. Acesta este un punct excelent.

Gabe: [00:08:21] Cealaltă este: „dacă nu vezi valoarea mea, mă vei vedea plecând”.

Michelle: [00:08:25] Sau există clasicul „nu face pe cineva o prioritate atunci când ești doar un gând ulterior”, un gând ulterior sau orice altceva.

Gabe: [00:08:35] Da, este adevărat.

Gabe: [00:08:36] Am văzut toate aceste stări Facebook pe peretele dvs. Facebook.

Michelle: [00:08:39] Nu am postat niciodată o dată un statut Facebook de genul acesta.

Gabe: [00:08:43] Sunt complet de acord. Nu ai.

Gabe: [00:08:45] Și respect asta despre tine și acesta este lucrul care este cu adevărat partea profesională a relației noastre, întrucât vorbim mult despre lucrurile care se întâmplă în culise. Dar știi că chestia cu grădina de măslini s-a întâmplat literalmente în urmă cu câteva luni și vorbim despre asta acum în glumă și pentru a fi amuzant și pentru că s-a întâmplat și pentru că spectacolul se bazează pe povești reale despre viețile și problemele pe care le-am avut. Dar aș vrea să subliniez că tot timpul în care ați refuzat să faceți contact vizual sau să vorbiți cu mine nu ați fost ca pe Facebook ca și cum el nu își dă seama că sunt jumătate din acest podcast că îl poate sugea .

Michelle: [00:09:20] Exact.

Gabe: [00:09:22] Toată lumea ar vrea să mă întreb pe cine este orientat. Să vedem dacă are un podcast. Un co-gazdă ar putea fi Gabe.

Michelle: [00:09:27] S-ar putea să fie despre cine ar putea vorbi. Acest bărbat cu păr ghimbir este un bărbat cu păr ghimbir.

Gabe: [00:09:38] Uau.

Michelle: [00:09:39] Acest om cu cap de ghimbir fiind rău pentru mine acum și nu-mi place mult.

Gabe: [00:09:42] Știi că înseamnă să faci joc de caracteristicile fizice ale cuiva. Nas mare.

Gabe: [00:09:49] Nu aș face niciodată așa ceva. Părul încrețit.

Gabe: [00:09:54] Ne vom îndepărta pentru a afla de la sponsorul nostru și, sperăm, când ne vom întoarce, vom reveni pe drumul cel bun.

Narator: [00:09:58] Acest episod este sponsorizat de betterhelp.com consiliere online sigură, convenabilă și la prețuri accesibile. Toți consilierii sunt profesioniști acreditați autorizați. Orice lucru pe care îl partajați este confidențial. Programați sesiuni video sau telefonice securizate, plus chat și mesaje text cu terapeutul dvs. ori de câte ori credeți că este necesar. O lună de terapie online costă adesea mai puțin decât o singură sesiune tradițională față în față. Accesați betterhelp.com/ și experimentați 7 zile de terapie gratuită pentru a vedea dacă consilierea online este potrivită pentru dvs. Betterhelp.com/.

Michelle: [00:10:30] Înapoi la auto-sabotaj.

Michelle: [00:10:32] Există, de asemenea, „fraudă percepută și atunci când faci ceva care îți crește profilul public, simți că ai nevoie doar să cazi”. Am suferit de asta în viața mea pentru că într-o zi cred că mi-am dat seama că am această persoană online. Oamenii cred că sunt o persoană drăguță. Cred că nu prea cred că sunt atât de cool, dar poate într-o zi mă cam gândesc dacă oamenii cred că nu sunt cool și atunci toată lumea își dă seama că sunt un mare ratat și nimeni nu mă mai place.

Gabe: [00:10:59] În primul rând mă îndoiesc sincer că crezi că nu ești cool. Asta este doar ceea ce voi numi prostii pe asta. Crezi că ești un ticălos. În dreptate ești. Ați realizat destul de multe și meritați încrederea pe care o aveți. Dar cred că ceea ce încercați să explicați este că vă faceți griji că, deși credeți că sunteți o persoană bună și o persoană drăguță și sunteți capabil, vă faceți griji că oamenii vor crede că sunteți o fraudă. Și motivul pentru care vor crede că sunteți o fraudă este pentru că, în cele din urmă, veți eșua. În cele din urmă, veți avea un proiect care nu funcționează și ați avut proiecte care nu au funcționat. Michelle, apari în New York, ceea ce este foarte foarte dificil.

Gabe: [00:11:40] Vreau să-ți ofer recuzită completă, mulți oameni cred că tocmai vinzi aceste lucruri online și siguranța relativă a propriei case. Dar, de fapt, ieșiți pe străzile din New York și vă vindeți marfa foarte public, nu?

Michelle: [00:11:53] Mm hmm.

Gabe: [00:11:55] De fiecare dată când mergi vindeți aceeași sumă. Oh nu. Deci, asta înseamnă că, uneori, vânzările dvs. sunt de succes și profitabile și, uneori, chiar dacă vindeți exact aceleași lucruri și sunteți exact aceeași persoană, uneori pierdeți bani și petreceți întreaga zi ca pentru dolari negativi.

Michelle: [00:12:13] Asta s-a întâmplat. Da, da.

Gabe: [00:12:17] Eșec.

Michelle: [00:12:17] Așa am început. Am început cu un deficit, dar acum devine mult mai bun cu conexiunile pe care le-am făcut prin alte locuri unde pot apărea acum în locuri mai bune la un preț mai mic. Pentru că atunci când apare în New York, cu excepția cazului în care aveți un permis, trebuie să plătiți pentru a fi la un magazin pop-up într-un anumit loc. Deci, dacă nu câștigați suma pe care ați plătit-o pentru a avea locul dvs., atunci pierdeți bani, dar există și vânzări și apoi există venituri. Ați câștigat mai mult din veniturile pe care le-ați plătit efectiv?

Gabe: [00:12:51] Explicați lucrurilor ascultătorilor noștri de parcă tocmai am devenit un podcast de afaceri. Deci, suntem ca Forbes pentru bolnavi mintali. Mulțumim Michelle pentru explicarea ascultătorilor noștri despre economia afacerii.

Michelle: [00:13:05] Am făcut zile în care am vândut o cămașă. Am făcut zile în care am vândut 30 de cămăși.

Gabe: [00:13:10] Care sunt cele mai multe cămăși pe care le-ai vândut vreodată într-o zi?

Michelle: [00:13:15] Aproximativ 30.

Gabe: [00:13:16] Și care este cel mai mic număr de cămăși pe care le-ați vândut vreodată?

Michelle: [00:13:17] Una.

Gabe: [00:13:18] Deci, aceasta este o lume a diferenței.

Michelle: [00:13:21] Deci da.

Gabe: [00:13:22] Deci, chiar și în întreprinderea dvs. de producție are un succes extraordinar. Adică chiar ești tu. Ai un mare succes ca designer și vânzător de haine corect?

Michelle: [00:13:36] Da.

Gabe: [00:13:37] Dar toate zilele nu sunt egale. Deci, cred că uneori oamenii nu privesc întregul. Și știți emisiunea noastră, de exemplu, de fiecare dată când avem un episod care merge prost. Ce fac?

Michelle: [00:13:50] Te superi.

Gabe: [00:13:51] Și cui sun.

Michelle: [00:13:52] Eu.

Gabe: [00:13:53] Și ce zici.

Michelle: [00:13:54] Data viitoare va fi mai bună.

Gabe: [00:13:55] Da.

Gabe: [00:13:56] Și subliniați că statisticile noastre pentru întreaga lună sunt întotdeauna grozave. Dar da, trebuie să aveți un episod care este cel mai grav din ultimele luni. Trebuie să ai un episod care este cel mai bun. Nu vor fi toți uniformi. Este imposibil, dar este matematic imposibil. Unele emisiuni se vor descurca mai bine decât altele. Îl spui mereu ca acel accent din New York și de obicei îți bate joc de mine. Dar acesta este discursul pe care mi-l dai de fiecare dată. Întotdeauna îți spun nu nu nu nu. Aceasta este o dovadă că oamenii își pierd interesul și că nu mai este bine. Și încep să mă descurc foarte repede în „Oh, se va termina în curând” și în fiecare lună dreptul tău.

Michelle: [00:14:31] Revine.

Michelle: [00:14:33] Încercați aceia întotdeauna să găsiți un țap ispășitor de ce a eșuat?

Gabe: [00:14:39] Nu încerc să găsesc un țap ispășitor de ce eșuează, deoarece încerc mereu să găsesc un țap ispășitor și mereu cred că sunt eu și, prin extensia faptului că sunt eu, cred că suntem tu.

Gabe: [00:14:52] Așa că întotdeauna cred că suntem noi pentru că spectacolul suntem doar noi. Totuși, nu știu că acesta este un mod prost de a-l privi.

Gabe: [00:14:59] Adică, dacă sunt complet sincer cu mine, îmi asum meritul pentru succesul spectacolului. Ne merităm succesul spectacolului și sunt foarte convins că, dacă vrei să merităm ceva, trebuie să iei negativul. Dacă aveți de gând să vă bateți pe spate când aveți succes, trebuie să vă asumați vina pentru eșec. Și pur și simplu detest cu adevărat oamenii care își doresc tot creditul atunci când lucrurile merg bine, dar nu se găsesc nicăieri când lucrurile merg prost.

Gabe: [00:15:28] Nu-mi plac oamenii așa. Eu nu. Cred că este iresponsabil. Voi sta la linia de sosire indiferent dacă vom câștiga sau dacă vom pierde.

Michelle: [00:15:35] Și doar cred asta.

Michelle: [00:15:36] Nu există eu în echipă.

Gabe: [00:15:39] Da, dar sunt un eu și un la.

Michelle: [00:15:43] Ce.

Gabe: [00:15:43] Și întâlnește-te. Și o meta.

Michelle: [00:15:46] Ce ar trebui să însemne asta?

Gabe: [00:15:48] Gabe este foarte meta.

Michelle: [00:15:50] Nu-mi place cuvântul ăsta.

Gabe: [00:15:51] Nu îți place meta. Cum este meta. Ca o cutie de cutii este foarte meta sau punerea spectrelor pe un spectru este foarte meta.

Michelle: [00:16:00] Nu știu despre ce vorbiți acum, doar sabotați acest podcast.

Gabe: [00:16:04] Este foarte adevărat. Crezi că este o formă de autosabotaj. Oricând îți pun o întrebare foarte personală și, în loc să răspunzi la ea, devii către altceva.

Michelle: [00:16:14] Nu cred că este sabotaj. Cred doar că asta te ignoră.

Gabe: [00:16:18] Nu, sunt serios.

Gabe: [00:16:20] Ca, de exemplu, chiar acolo, erai pur și simplu snarky, doar te ignor de ce. Într-adevăr, de aceea sunt sincer că asta este ceea ce vrei ca publicul să creadă că, dacă Gabe ți-ar pune o întrebare care nu îți place, pur și simplu îl ignori. Nu este foarte pasiv agresiv să nu spui nu mulțumesc. Nu schimbi subiectul, știi ce vreau să spun că ești, doar că te ignor pe dracu. Sunt ca afacerea ta.

Michelle: [00:16:41] Ce întrebări îmi pui că nu răspund?

Gabe: [00:16:43] Îți iubești mama?

Michelle: [00:16:45] Desigur.

Gabe: [00:16:47] Aș vrea să avem videoclipuri chiar acum.

Gabe: [00:16:54] Știu, de fapt, că îți place foarte mult mama ta, dar ori de câte ori îți pun întrebarea, întotdeauna te simți ca și cum îți jur pe Dumnezeu ca fața ta roșie și niște coarne care apar și ești ca da Fac.

Michelle: [00:17:13] Îți iubești mama?

Gabe: [00:17:14] Al naibii de ciudat pe care m-a adus în lumea asta.

Gabe: [00:17:18] Ea mă face Turcia, ea face acele mici fursecuri Hershey Kiss care îmi plac, dar nu și fursecurile cu mere care îmi plac. Le-a făcut un an nimeni nu-i plăcea, în afară de mine. Deci nu le va mai face niciodată. Cățea aia o știu și acum susține că a pierdut rețeta în lumea Google. Cum pierzi o rețetă?

Michelle: [00:17:39] Știi că te minte. Cred că are 100%. Ea sabotează Ziua Recunoștinței.

Gabe: [00:17:48] Nu spune asta. Ziua Recunoștinței este mult peste.

Michelle: [00:17:49] Oh, ea îți sabotează fericirea. Ea este. Cred că ea mă sabotează pe fericitul meu. Știi ce ai putea tu Gabe ai putea face doar acele cookie-uri Apple.

Gabe: [00:18:00] Acesta este de fapt un exemplu excelent în acest moment. Sunt supărat că Crăciunul trecut mama mea nu mi-a făcut prăjituri și i-am reproșat că nu a găsit rețeta. Și am reproșat-o că nu folosește google pentru a găsi rețeta, dar sunt capabilă să găsesc rețeta pentru ea și probabil că le-ar face. Sunt capabil să găsesc rețeta și să o fac singură. Sunt capabil să merg la o brutărie și să cumpăr doar nenorocitele de lucruri, dar în schimb sabotez relația pe care o am cu mama mea, continuând să mă plâng de ceva care este distrus cu ușurință, o minge de foc, deoarece în mintea mea este mai ușor să fii supărat și furios și pus peste decât să rezolve doar afurisita problemă.

Michelle: [00:18:41] Te-ai auto-sabotat când erai mai tânăr.

Gabe: [00:18:43] Da. Și cred că toată lumea o face când sunt mai tineri, pentru că nu înțelegem încă consecințele. Munca grea este munca grea și munca grea pentru a nu obține nimic este doar cea mai importantă în deprimați. Chiar este. Ne vom întoarce la analogia sportivă. Știi cum toată lumea spune că nu există un al doilea loc, ci doar primul învins. Adică uite. A fi al doilea cel mai bun la ceva din întreaga lume este un loc destul de bun pentru a fi. Dar o înțeleg.

Michelle: [00:19:10] Ai muncit atât de mult și atât de mult și i-ai dat tot ce aveai și nu a contat.

Gabe: [00:19:19] Cineva a fost mai bun decât tine.

Gabe: [00:19:21] Dumnezeul meu este extrem de îngrozitor, dar încerc să-mi amintesc că, dacă nu i-aș da 100% și intru pe locul doi, înseamnă că aș fi intrat pe primul loc. Așadar, întregul motiv pentru care nu stau deasupra grămezii este pentru că l-am făcut pe jumătate și cred că asta este mai rău în mintea mea.

Gabe: [00:19:44] De aceea depun prea mult efort în orice. Știi câți oameni își bat joc de noi pentru cât efort depunem în micul nostru podcast.

Michelle: [00:19:52] Oamenii își bat joc de noi?

Gabe: [00:19:53] Se bat joc de noi constant.

Gabe: [00:19:55] Amintiți-vă când am început și cineva a spus că nu veți găsi niciodată un sponsor vreodată.

Michelle: [00:19:59] Cine a spus asta?

Gabe: [00:20:00] Da, nu vom participa la spectacol.

Michelle: [00:20:03] Dar bine știi ce pot face. Da.

Gabe: [00:20:08] Știi că o pot face pe Michelle când le-ai spus familiei tale că vei începe un podcast, au crezut vreodată că ar fi o întreprindere care face bani.

Michelle: [00:20:15] Oh, absolut nu.

Gabe: [00:20:16] Da, da. Și este o întreprindere care face bani.

Michelle: [00:20:19] Câștig milioane.

Gabe: [00:20:21] OK. Nu. Acum doar minți.

Gabe: [00:20:23] Da. Acum, exagerarea și grandiozitatea vor fi spectacolul săptămânii viitoare.

Gabe: [00:20:29] Michelle leagă asta într-un arc. De ce oamenii se autosabotează și cum îi facem să se oprească.

Michelle: [00:20:34] Cred că oamenilor le este frică să se descurce bine pentru că le este frică să nu reușească. Ți-e frică să nu dai greș, atunci vei face doar să încurci totul când te descurci bine la liceu. Eram schizofrenic nediagnosticat. Am avut și ADHD. Nu știau despre faptul că eram foarte prost la citirea cărților, pentru că nu mă puteam concentra pe niciuna dintre cărți. Așadar, în loc să dau un eseu care avea să fie îngrozitor, nu aș înmâna un eseu pentru că nu voiam ca profesorul să vadă cât de prost eram. Deci, asta e doar autosabotajul chiar acolo.

Michelle: [00:21:08] Aș prefera să primesc un zero decât să anunț profesorul că nu pot scrie pentru că eram prost.

Gabe: [00:21:13] Ați prefera să eșuați pentru că nu ați încercat decât a eșua pentru că nu sunteți suficient de buni.

Michelle: [00:21:19] Exact.

Gabe: [00:21:21] Dar te-ai lipsit de ocazia de a te îmbunătăți și, eventual, de a reuși.

Michelle: [00:21:26] Ei bine, mi-am dat seama acum, dar nu mi-am dat seama atunci.

Gabe: [00:21:29] Dar cineva și-a dat seama pentru tine corect.

Gabe: [00:21:32] Părinții tăi, profesorul, vreau să spun că cineva a corectat asta, ești o femeie care știe să citească și a absolvit facultatea și ai destul de succes. Așa că refuz să cred că ați parcurs întreaga carieră școlară fără să faceți teme pentru a transforma nimic și a obține toate zerourile. Deci cineva a remediat asta.

Michelle: [00:21:47] Fac lucrurile ușoare. Adică aș putea citi cărțile scurte, dar dacă îmi pui o carte gigantică în față și îmi spui să o citesc, voi avea un atac de panică.

Gabe: [00:21:55] Ce se întâmplă dacă iau o carte gigantică și o tai în patru sute de cărți mici. Atunci ai putea să-l citești.

Michelle: [00:22:01] Nu. Am citit o carte și verific în permanență câte pagini mai am.

Gabe: [00:22:08] Cum ajută asta?

Michelle: [00:22:08] Nu reușește, mă simt atât de copleșit când citesc cărți.

Gabe: [00:22:14] Totuși.

Michelle: [00:22:15] Da.

Gabe: [00:22:16] Cum reușești să treci prin facultate?

Michelle: [00:22:16] Am fost maior de artă Gabe.

Gabe: [00:22:20] Este corect. Am uitat. Singurul lucru mai mic decât un artist major.

Michelle: [00:22:25] Un profesor de sală.

Gabe: [00:22:27] Nu. Cineva care joacă sport.

Michelle:[00:22:32] Știi că sportul nu este important.

Gabe: [00:22:33] Nu-i așa?

Michelle: [00:22:35] Nu este.

Gabe: [00:22:36] Nu-i așa?

Michelle: [00:22:36] Nu poți absolvi cu o diplomă în sport.

Gabe: [00:22:39] Cum rămâne cu toți acei jucători de fotbal universitari unde ajung.

Michelle: [00:22:44] Pentru a concluziona, Gabe nu mai este frică de succes.

Michelle: [00:22:49] Nu vă fie frică să eșuați, luptați pentru stele, deoarece dacă cădeți cel puțin aterizați pe vârfurile copacilor. Un antrenor de fotbal îmi spunea asta de nenumărate ori.

Michelle: [00:23:02] Și de aceea ai trecut la lacrosse.

Michelle: [00:23:05] Da.

Gabe: [00:23:07] Mulțumesc, tuturor, că v-ați acordat episodul săptămânal al unui schizofrenic bipolar și al unui podcast. Numele meu este Gabe Howard și alături de mine ca întotdeauna este Michelle Hammer. Nu uitați că vă puteți îndrepta către store..com și puteți cumpăra oficialul cămașă normală care susține spectacolul. Trimiteți-ne ideile dvs. de subiecte la [email protected]. Nu uitați să lăsați un comentariu.

Gabe: [00:23:34] Oriunde vedeți aceste comentarii chiar ne ajută să ne lăsați o recenzie de cinci stele. Transmite asta prietenului tău. Nu lăsa spectacolul nostru să moară altfel. Eu și Michelle vom continua să luptăm.

Narator: [00:23:51] Ai ascultat un podcast bipolar schizofrenic. Dacă îți place acest episod, nu-l ține cont de tine, ascultă melodiile sau aplicația ta preferată de podcast pentru a te abona și a le revizui. Pentru a lucra cu Gabe, accesați GabeHoward.com. Pentru a lucra cu Michelle, accesați Schizophrenic.NYC. Pentru resurse gratuite de sănătate mintală și grupuri de sprijin online. Accesați .com. Afișați site-ul oficial al .com/BSP, ne puteți trimite prin e-mail un [e-mail protejat]. Vă mulțumim că ați ascultat și distribuiți pe larg.

Faceți cunoștință cu gazdele dvs. bipolare și schizofrenice

GABE HOWARD a fost diagnosticat oficial cu tulburări bipolare și de anxietate după ce a fost internat într-un spital de psihiatrie în 2003. Acum, în recuperare, Gabe este un activist proeminent în domeniul sănătății mintale și gazdă a podcastului premiat Psych Central Show. De asemenea, este un scriitor și vorbitor premiat, călătorind la nivel național pentru a împărtăși povestea plină de umor, dar educativă, a vieții sale bipolare. Pentru a lucra cu Gabe, vizitați gabehoward.com.

MICHELLE HAMMER a fost diagnosticată oficial cu schizofrenie la vârsta de 22 de ani, dar a fost diagnosticată incorect cu tulburare bipolară la 18 ani. Michelle este o avocată premiată pentru sănătate mintală care a fost prezentată în presă în întreaga lume. În mai 2015, Michelle a fondat compania Schizophrenic.NYC, o linie de îmbrăcăminte pentru sănătate mintală, cu misiunea de a reduce stigmatul, începând conversații despre sănătatea mintală. Ea crede cu tărie că încrederea te poate duce oriunde. Pentru a lucra cu Michelle, vizitați Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->