Podcast: Vă puteți recupera efectiv de bipolar sau schizofrenie?

„Sunt în recuperare după o boală mintală”, este o expresie obișnuită în cercurile noastre. Sigur, boala mintală este înlocuită cu specificul - schizofrenia, bipolara sau depresia, pentru a numi câteva - dar ideea că oamenii se consideră că trăiesc o viață liberă de simptomele bolii mintale este una obișnuită. Cu toate acestea, este adevărat? Este de fapt recuperarea un lucru? Sau toți acești oameni se amăgesc singuri?

Gabe și Michelle discută despre acest lucru - și multe altele - în acest episod de Un bipolar, un schizofrenic și un podcast.

ABONAȚI-VĂ ȘI EXAMINAȚI

„Pentru mine, recuperarea înseamnă mai mult timp gestionându-mi viața decât gestionând tulburarea bipolară”.
- Gabe Howard

Repere din episodul „Recuperare”

[1:40] Sunt Michelle și Gabe în recuperare?

[4:30] Ce este recuperarea și de unde a venit acest termen?

[7:00] Ar trebui să urmărim limbajul sau contextul în jurul bolilor mintale?

[11:00] Care este atâta tulburare în limba maternă a persoanei?

[16:30] De ce credem că oamenilor nu le place cuvântul „recuperare”?

[19:00] Ce cuvânt ar trebui să folosim în schimb, dacă nu „recuperare”?

Transcriere generată de computer pentru emisiunea „Recuperare după bipolară sau schizofrenie”

Nota editorului:Rețineți că această transcriere a fost generată de computer și, prin urmare, poate conține inexactități și erori de gramatică. Mulțumesc.

Crainic: [00:00:07] Din motive care scapă complet de toți cei implicați, ascultați A Bipolar, Schizophrenic și Podcast. Iată gazdele tale, Gabe Howard și Michelle Hammer.

Gabe: [00:00:20] Asculti A Bipolar, Schizophrenic și Podcast. Cel puternic este bipolar. Si asta sunt eu. Numele meu este Gabe.

Michelle: [00:00:27] Cred că nu sunt la fel de tare. Sunt Michelle. Sunt schizofrenic.

Gabe: [00:00:30] Nu ești la fel de tare. Nu înseamnă că nu vrei să fii la fel de tare. Este că am un cadru de trei sute de lire, de șase picioare și trei, din care să fac zgomot. Și ai, cum ar fi, o sută douăzeci de lire sterline, cinci picior patru cadru din care să faci zgomot.

Michelle: [00:00:48] Mă judecați pe baza mărimii corpului meu? Asta e stigmatul, Gabe.

Gabe: [00:00:52] Nu, de fapt, nu este. Dar, da. Da. Da sunt. Vă judec capacitatea de a face zgomot.

Michelle: [00:01:01] Nu știi cât de tare pot fi.

Gabe: [00:01:04] De fapt, da. Te enervezi pe mine și începi să strigi tot timpul. Și mereu mă gândesc: „Slavă Domnului că nu are gura pe ea, altfel aș avea probleme!”

Michelle: [00:01:14] Orice ar fi. Trecând peste.

Gabe: [00:01:16] Despre ce vorbim?

Michelle: [00:01:16] Despre ce vorbim chiar? Tocmai am auzit certându-ne între noi. Mergem chiar să realizăm ceva astăzi?

Gabe: [00:01:23] Nu, nu realizăm niciodată nimic. De aceea, podcast-ul este cel mai potrivit lucru pentru noi.

Michelle: [00:01:28] Pentru că nu putem face nimic.

Gabe: [00:01:29] Nu putem, nu putem face nimic. Nu au fost.

Michelle: [00:01:31] Nu pot face nimic.

Gabe: [00:01:32] Nu poți face nimic. Ar trebui să o luăm de la capăt, deoarece acest lucru nu merge bine.

Michelle: [00:01:35] Da.

Gabe: [00:01:35] [Râsete] Michelle, să vorbim despre recuperare. Sunteți în recuperare?

Michelle: [00:01:43] Zic că sunt în recuperare. Cred că sunt în recuperare. Crezi că sunt în recuperare.

Gabe: [00:01:47] Stai. Să ne oprim chiar acolo pentru o secundă, OK. Spui că ești „în recuperare”, dar nu știi ce înseamnă „recuperare”. Deci, de ce o spui?

Michelle: [00:01:56] Adică mă simt fericit și mulțumit și cred că lucrurile merg bine. Cred că, dacă nu aș fi în recuperare, ar fi avut mentalitatea pe care o aveam acum cinci ani.

Gabe: [00:02:09] Dar nu știi ce înseamnă recuperare.

Michelle: [00:02:12] Definiți recuperarea.

Gabe: [00:02:13] Ei bine, nu. Vă cer să definiți recuperarea.

Michelle: [00:02:16] Nu știu. Trăind bine. Să nu-ți lași boala mintală să-ți tulbure ziua în moduri negative. Aș spune că nu mi se mai întâmplă. Aceasta este recuperarea? Crezi că asta este recuperarea?

Gabe: [00:02:30] Da. Cred că sunt „în recuperare” și definesc „recuperarea” pur și simplu ca să petrec mai mult timp trăindu-mi viața decât gestionez tulburarea bipolară și atât. Aceasta este definiția pe care o folosesc. Asta e. Când Gabe Howard spune: „Sunt în recuperare”, tot ce vreau să spun este că îmi petrec mai mult din viață trăindu-mi viața decât gestionând tulburarea bipolară. Dar acest cuvânt este ca acest cuvânt magic nebulos cu care se luptă oamenii. La fel, oamenii din comunitatea de sănătate mintală încă mai dezbate este „recuperarea” cuvântul potrivit? Ce înseamnă recuperare? Vă puteți recupera vreodată? Ar trebui să spunem „remisie” în loc de recuperare? Există toate aceste mici dezbateri. Și apoi oamenii apar și spun: „Ei bine, nu cred că recuperarea este posibilă!” Și atunci asta îi supără pe ceilalți oameni care spun că „recuperarea este posibilă!” Și tocmai a devenit acest mlaștină. Și nu există o definiție. Adică există. Există definiții. Știi că SAMHSA are o definiție. Institutul Național de Sănătate Mentală are o definiție. Grupurile de pariuri au definiții. Și Gabe Howard! Are o definiție.

Michelle: [00:03:37] Așa este.

Gabe: [00:03:39] Dar nu suntem cu toții de acord.

Michelle: [00:03:41] Trebuie să mă descurc bine, pentru că am fost întrebat de mulți oameni cum mă comport așa cum fac chiar dacă sunt schizofrenic? Și un membru al familiei lor care ar putea avea și schizofrenie nu merge la fel de bine ca mine? Deci, definiția mea de recuperare, de a trăi bine viața cu schizofrenie, are un fel de sens acolo. Dacă oamenii se întreabă întotdeauna cum mă descurc atât de bine. Nu crezi?

Gabe: [00:04:04] Cred că ești în recuperare, Michelle. Și din multe puncte de vedere cred că toată această dezbatere de „recuperare” este o prostie. Și asta îi înnebunește pe oameni. Mie îmi pare că „persoana primei limbi” pentru mine. Ascultă, avem nevoie de o modalitate de a descrie că ne descurcă bine și ne-am împrumutat de la comunitatea dependenței. Pentru că nu au spus niciodată că sunt „vindecați” de droguri și alcool. Ei spun că sunt „în recuperare” de la droguri și alcool. Și pentru ei este puțin mai curat, deoarece atunci când sunt „în recuperare” de la droguri și alcool înseamnă că sunt curați. Înseamnă că în prezent nu folosesc și au acumulat timp. Așa că sunt în recuperare, deoarece, de exemplu, au fost curate timp de patru luni. Este puțin mai dur, pentru că nu poți spune bine că sunt curat de schizofrenie.

Michelle: [00:04:45] Da.

Gabe: [00:04:46] Sunt curat de bipolar. Dar am împrumutat de la comunitatea dependenței și de aici a venit termenul. Și sincer, bine. Cine face rahat? Mă deranjează până la capăt cantitatea de timp pe care o pierdem cu cuvintele de poliție.

Michelle: [00:05:07] Noi întotdeauna vorbim de poliție.

Gabe: [00:05:08] Când cineva spune că este „în recuperare”, ceea ce vor să spună este că se descurcă bine. Asta e.

Michelle: [00:05:13] Cum rămâne cu funcționarea ridicată?

Gabe: [00:05:15] Ei bine, acesta este un termen respingător. Deci, s-ar putea argumenta că este un fel de insultă. Pentru că atunci când spui că cineva este un „schizofrenic cu funcționare ridicată”, ceea ce spui cu adevărat este că este o persoană care trăiește cu schizofrenie și care se descurcă bine. Deci, de ce nu poți spune doar „Este o persoană care se descurcă bine?” De ce trebuie să faceți să pară că persoana respectivă nu se descurcă la fel de bine ca ar putea? Așa că știi că îmi dă o insultă. Așa că pot înțelege de ce există unele dezbateri despre acest termen. Dar termenul „în recuperare?” Pur și simplu nu înțeleg de ce ne certăm? Știm ce înseamnă. Toată lumea cu care am vorbit vreodată despre „ce înseamnă recuperare pentru tine?” Sau de ce nu-ți place cuvântul „recuperare?” Au întotdeauna toate aceste motive. „Nu există leac”. „Cred că remisiunea ar fi mai bună”. „Nu o definesc așa”. Nimeni nu te face.

Michelle: [00:06:00] Deci, ce se întâmplă dacă cineva vorbește despre tine și spune: „Oh, da. Gabe - este bipolar. ” Vor gândi automat: „Doamne! El este bipolar! Este el în regulă?" Tu stii? Dar apoi acea persoană care vorbește despre tine, spune: „Oh, nu! Se descurcă foarte bine ”. Cum te-ar descrie? Gabe este „în recuperare?” Gabe „funcționează bine?” Gabe „trăiește bine cu bipolarul?” Sau Gabe cel care nu are o „problemă cu bipolarul său? Ce se întâmplă dacă cineva te descrie și menționează că ai o boală mintală, dar vor să le spună oamenilor că sunt cu faptul că „completezi spațiul gol?”

Gabe: [00:06:33] Și aș argumenta că toate acestea erau în regulă. Chiar aș face-o. Chiar și funcționarea ridicată, pe care nu o să mint, este unul dintre acei termeni care mă enervează. Am mai spus asta în emisiune și o voi spune din nou; Cred că oamenii din America sunt idioți care controlează limbajul. Pentru că ceea ce ar trebui să fim de fapt polițiști este contextul. Și îți voi spune de ce. Din cauza prietenei mele, Michelle Hammer. Ea este partenerul meu de podcast. Ea este prietena mea. Te iubesc până la moarte, Michelle. Fac. Și ai spus odată cuiva: „Ar trebui să lucrezi cu Gabe. E al naibii de dracului, dar îl vei iubi! ” A fost un compliment uriaș. Dar, dar așteptați - nu ar fi trebuit să fie o insultă? Adică, 1) ai spus cuvântul f și, 2) tu mi-ai spus nebuni. Adică ce-i cu tine? Cum ai putut? Dar vezi, înțeleg contextul. Îi anunțați acea persoană că Gabe este de calitate, Gabe este de încredere, Gabe va face o treabă bună, iar Gabe este distractiv. Asta e tot ce ai vrut să spui A fost un compliment imens. Și amintiți-vă, când am fost concediat de la slujba mea, nu era niciun cuvânt deplasat. Au spus „boală mintală”. Ei au spus că „suferă de bipolar”. Au spus totul așa; a fost scris de un avocat. Verbul a fost perfect. Nu a existat o singură insultă în întregul lucru, cu excepția părții în care scria: „Gabe nu poate lucra aici pentru că este bolnav mintal”. Această parte a fost destul de jignitoare.

Michelle: [00:07:58] Uf.

Gabe: [00:07:58] Dar hei, cel puțin nu au spus că „sunt bipolar!” Așa că acum sunt fericit că nu am asigurare de sănătate și un loc de muncă. Vezi la ce mă refer? Aceasta este doar o pierdere de timp atât de incredibilă. Cred că oamenii ar trebui să fie liberi să definească recuperarea oricât doresc. Și ascultați, asta înseamnă, de asemenea, că oamenii ar trebui să fie liberi să nu fie de acord. Pentru că, dacă vii la mine, Michelle, și îmi spui că ești „în recuperare” și nu mai iei medicamentele de două luni și dormiți pe stradă, nu aș fi de acord cu tine. Aș crede: „Nu, Michelle. Nu ești „în recuperare”. ”Și s-ar putea să nu fii de acord cu mine, iar apoi aș începe să lucrez ajutându-te. M-aș apuca de treabă încercând să te conving că ai de lucru. Dar cred că majoritatea oamenilor care se ceartă despre „recuperare”, într-adevăr se ceartă doar despre semantică. Chiar sunt.

Michelle: [00:08:46] Crezi că este mai mult argumentat de oameni fără o boală mintală?

Gabe: [00:08:50] Nu, de fapt, și asta este ceea ce este încurcat. Cred că este susținut mai mult de persoanele cu o boală mintală care încearcă să, lupte pentru a câștiga acest pic de teren. Și cred că o parte din asta se datorează faptului că persoanele cu boli mintale au un teren atât de mic. Nu suntem un segment popular al societății. Oamenii nu ne ascultă. Nu deținem multă putere. Majoritatea panourilor, discuțiilor, parlamentarilor etc., vorbesc cu medicii. Vorbesc cu membrii familiei. Foarte rar vorbesc cu persoane cu boli mintale. Deci, cred că am urmărit fructele cu agățare scăzută ca mișcare. Cred că este foarte, foarte greu să-i faci pe legiuitori să ne ia în serios și costă mult timp, energie și bani. Deci, în schimb, vom lupta împotriva „stigmatizării”. Deci este nebulos. Sau ne vom certa despre „limba maternă a persoanei”, pentru că este ușor. Puteți face acest lucru în secțiunea de comentarii. Cineva tastează ceva și tu scrii că greșesc sau vom discuta de ce nu sunt „în recuperare”, sunt „în remisiune”. Sau nu sunt „în remisiune”, „trăiesc bine”. Ei bine, nu știu că boala mintală există așa cum crezi că există. Totul este semantic. În cel mai bun caz este nebulos.

Michelle: [00:09:57] Doar oamenii se ceartă să se certe.

Gabe: [00:09:59] Cred că da. Și cunosc oameni foarte buni - și asta este ceea ce vreau să spun. Știu oameni foarte, foarte buni care susțin acest argument. Nu sunt oameni răi. Nu sunt oameni răi. Sunt oameni pe care sunt mândru că îi numesc avocați. Sunt oameni pe care sunt mândru că îi numesc prieteni. Aceștia sunt oameni care, dacă m-ar chema chiar acum și mi-ar cere să stau lângă ei și să lupt pentru ceva, aș face-o. Pentru că sunt oameni incredibil de puternici și semnificativi. Dar cred că își pierd timpul. Fac. Și le-am spus asta. Cred că îți pierzi timpul. Nu puneți energia pe „limba maternă a persoanei” sau pe „recuperare” sau pe aceste cuvinte. Cui ii pasa?

Michelle: [00:10:40] Oamenii care consideră că acea limbă maternă este cea mai mare problemă. Ca, într-adevăr? Trebuie să-și controleze prioritățile. De exemplu, acesta este partea de jos a listei. Orice altceva care se întâmplă cu boli mintale și probleme de sănătate mintală este mult mai important decât să spui cuvântul „schizofrenic”.

Gabe: [00:10:57] Cred că este o poziție incredibil de privilegiată. Așa simt eu. Simt că, dacă sunteți fără adăpost, dacă nu aveți acces la îngrijiri medicale, dacă nu puteți obține acces la un psihiatru, dacă nu puteți obține acces la îngrijirea de care aveți nevoie pentru a trăi bine, toți vin înainte de semantică. Toate acestea vin înainte de cuvinte. Deci, dacă aveți toate aceste lucruri.

Michelle: [00:11:24] Știi ce este și interesant? Oameni care vorbesc atât de mult despre acea limbă maternă? Știți schizofrenia, pronunția reală este schizofrenia.

Gabe: [00:11:34] Este chiar adevărat?

Michelle: [00:11:35] Este adevărat. Deci toți cei care îmi spun asta, că este schizofrenie. Știi, nu pe internet, ci personal? Le puteți spune că nici măcar nu o pronunță corect.

Gabe: [00:11:43] Știi ce mă atrage? Și știu, știu, vă rog să nu trageți pumni asupra mea, fiecare persoană care ascultă asta care face asta. „Bipolar este scris B-I-P-O-L-A-R. Bipolar. Nu este scris B-I-dash-P-O-L-A-R. Bi dash polar. Dar atât de mulți oameni o scriu așa și nu știu de ce. Poate că există o scriere despre el acolo unde este corect? Poate că este corect în altă țară? Nu știu, dar, dintr-un motiv oarecare, mă face să îmi doresc mereu să mă înfund. Și motivul pentru care aduc acest lucru în discuție, nu este să insulte oamenii care o scriu așa, pentru că, din nou, poate au dreptate. Nu știu. De fiecare dată când o văd scrisă în felul acesta, Gabe Howard se înrăutățește și nu am adus-o niciodată în discuție. Niciodata. Pentru că atunci când îmi scriu să vorbesc despre tulburarea bipolară, nu-mi pasă dacă o scriu cu un „W.” Dacă știu că vorbesc despre tulburarea bipolară, le voi da un răspuns. Nu le voi insulta abilitățile de dactilografiere. Cui ii pasa? Oamenii suferă. Mi-aș dori o clipă ca oamenii să poată citi e-mailul nostru, Michelle. Doar disperarea, durerea, groaza. Și apoi, dacă cineva poate vorbi cu acești oameni, poate vorbi cu familiile lor și își poate da seama cât de naibii este acolo, și totuși să obțină energia și abilitatea de a vorbi dacă „recuperarea” este sau nu cuvântul potrivit pentru că te descurci bine?

Michelle: [00:13:11] Crezi că există un remediu? Pentru că unii oameni cred că există un remediu.

Gabe: [00:13:15] Nu cred că există încă un remediu. Nu. Cred că există tratamente. Cred că există recuperare. Cred că există remisie. Cred că există wellness. Cred că azi se descurcă mai bine decât ai fost ieri.

Michelle: [00:13:30] Da, dar nu există nici un leac.

Gabe: [00:13:31] Nu, desigur că nu.

Michelle: [00:13:31] Amândoi vom fi medicați pentru tot restul vieții noastre.

Gabe: [00:13:34] Cu știința medicală așa cum o înțelegem noi astăzi, da. Da.

Michelle: [00:13:37] Deci aș spune că nu există niciun leac. Pentru că dacă trebuie să fiți medicat tot restul vieții, atunci nu sunteți vindecat.

Gabe: [00:13:43] Exact.

Michelle: [00:13:43] Bine.

Gabe: [00:13:43] Deci, sunteți în recuperare.

Michelle: [00:13:45] Da. Deci atunci ești -

Gabe: [00:13:45] Da.

Michelle: [00:13:46] Iată-te. Sunteți în recuperare. Ești vindecat.

Gabe: [00:13:49] Asta e? Asta e? Asta înseamnă tot recuperarea?

Michelle: [00:13:50] Nu poți fi vindecat, dar te simți bine. Cred că sunteți în recuperare.

Gabe: [00:13:54] Ei bine, nu mai vreau să folosesc „recuperare”. Vreau să folosesc „ești în tacos”.

Michelle: [00:13:58] „În tacos?”

Gabe: [00:14:00] Da. Dacă spui că ești „în tacos”, arată că te descurci mai bine.

Michelle: [00:14:03] Orice ar fi. Cred că dacă spui că ești „într-un hamburger” este de fapt mai bine.

Gabe: [00:14:07] Ei bine, sunt jignit de asta.

Michelle: [00:14:09] Ei bine, îmi plac mai mult hamburgerii decât tacos-urile.

Gabe: [00:14:11] Ei bine, îmi plac tacosurile mai mult decât hamburgerii.

Michelle: [00:14:13] Ei bine, tacos-urile sunt de fapt false.

Gabe: [00:14:18] Ne vom întoarce imediat după aceste mesaje comerciale.

Crainic 2: [00:14:20] Acest episod este sponsorizat de BetterHelp.com. Consiliere online sigură, convenabilă și la prețuri accesibile. Toți consilierii sunt profesioniști autorizați și acreditați. Orice lucru pe care îl partajați este confidențial. Programați sesiuni video sau telefonice securizate, plus chat și mesaje text cu terapeutul dvs., ori de câte ori credeți că este necesar. O lună de terapie online costă adesea mai puțin decât o singură sesiune tradițională față în față. Accesați BetterHelp.com/ și experimentați șapte zile de terapie gratuită pentru a vedea dacă consilierea online este potrivită pentru dvs. BetterHelp.com/.

Michelle: [00:14:51] Bine ai revenit. Vorbim de semantică.

Gabe: [00:14:54] Ei bine, hamburgerii ți-au fost dați doar de guvern pentru a-ți controla creierul.

Michelle: [00:14:58] Acestea sunt semantice. Acestea sunt semantice și nu putem să ne certăm despre asta. Aceasta este semantica.

Gabe: [00:15:03] Nu este chiar semantică, este o prostie.

Michelle: [00:15:05] Acesta este punctul în care ajung.

Gabe: [00:15:06] Cineva care stă și argumentează ce este mai bine? Un taco sau un hamburger? Ei doar își pierd timpul. Și, hei, dacă vrei să-ți pierzi timpul, este în regulă. Dar aș argumenta că, dacă obiectivul dvs. este să faceți viața mai bună pentru persoanele cu boli mintale, iar cauza dvs. principală este dacă este sau nu „recuperare” ați pierdut barca.

Michelle: [00:15:24] Dacă ești asistent social și îmi vei spune că cuvântul „schizofrenic” este jignitor, poți să nu mai asculți acest podcast.

Gabe: [00:15:32] Ei bine, nu vreau să înceteze să asculte. Vreau doar să reconsidere.

Michelle: [00:15:36] Bine.

Gabe: [00:15:37] Adică, nu asta vrem? Tu și cu mine vorbim despre asta tot timpul. Imi place. Imi place. Știu că nu, pentru că ești Michelle. Îmi plac argumentele bine gândite despre motivul pentru care suntem idioți. Fac. Fac. În unele privințe îmi plac mai mult decât complimentele. Ascultă, îmi plac complimentele. Amândoi iubim complimentele, dar eu respect la naiba pentru că asta facem. Michelle, încercăm doar să îi luminăm pe oameni cu privire la modul nostru de gândire. Încercăm doar să ne aducem gândurile în lume, astfel încât oamenii să le poată lua în considerare și poate asta va face o schimbare de paradigmă. Poate mai mulți oameni se vor gândi: „O, Doamne! Ai dreptate! Mă îngrijorează cuvântul „recuperare” atunci când sunt oameni fără adăpost acolo! Voi începe să lucrez la acest alt lucru și să nu fiu atât de deranjat de asta. ” Și atunci când vindecăm toate celelalte probleme. Atunci ne putem face griji cu privire la cuvântul „recuperare”.

Michelle: [00:16:30] Mi se pare bine.

Gabe: [00:16:32] Crezi că vom ajunge vreodată acolo?

Michelle: [00:16:36] Ei bine, dacă lumea „își revine” din cuvânt -

Gabe: [00:16:38] Nu! Nu! Nu! Oh, Dumnezeule! Nu pot să cred că ai spus că ai recuperat!

Michelle: [00:16:42] Asta spun, trebuie să vă reveniți după ce ați auzit cuvântul „recuperare”.

Gabe: [00:16:44] Crezi că oamenilor nu le place cuvântul „recuperat” pentru că ei cred că evocă această imagine că nu se mai poate întoarce niciodată? Pentru că de multe ori oamenii spun, ei bine, dacă sunteți în „recuperare” sau dacă v-ați „recuperat”, atunci a dispărut. Și din moment ce trebuie să o gestionezi în fiecare zi, atunci poate de aceea recuperarea este un cuvânt rău. Adică, să fim sinceri, evocă ceva în ei care îi face nefericiți. Asta este?

Michelle: [00:17:11] Ei bine, vreau să spun, încă spun că sunt schizofrenic.

Gabe: [00:17:14] Da. Și eu.

Michelle: [00:17:15] Adică [inaudibil] pur și simplu nu înțeleg care este marea afacere? Sunt schizofrenic. Dacă cineva mă descrie, nu cred că mă vor descrie ca o nebunie absolută, sau știi, cine știe. Dar cred că vor spune că sunt interesant, sunt schizofrenic. S-ar putea să nu spună ca „Oh, ea și-a revenit”. Eu zic „Oh, ea trăiește bine”. Știi, nu cred că cineva va spune lucruri oribile despre mine descriindu-mă.

Gabe: [00:17:42] Ei bine, dacă o fac, nu cred că este problema de recuperare care te va deranja. Dacă cineva spune asta, știi, „Michelle e leneșă. Michelle nu poate lucra. Michelle nu câștigă destui bani. Michelle nu este de încredere. Nu o lăsați pe Michelle să se apropie de copiii voștri. ” Acestea sunt lucrurile care ți-ar răni sentimentele.

Michelle: [00:17:56] Bine.

Gabe: [00:17:56] Nu dacă te descriu sau nu ca recuperat sau nu. Cred că există un punct de făcut, deși unul mic, care uneori oamenii spun „recuperarea după bipolar”. „De la bipolar” evocă un fel ideea că bipolarul a dispărut. Este unul dintre motivele pentru care spun că sunt „în recuperare cu bipolar” în loc de „din”. Dar încă o dată, oamenii ar trebui să știe la ce mă refer. Nu spun că nu sunt bipolar; Spun doar că îmi petrec mai mult timp trăindu-mi viața decât gestionez boala. Și exact asta spun oamenii din comunitatea dependenței. Nu spun că sunt vindecați. Nu spun că nu mai sunt alcoolici sau dependenți de droguri, pentru că sunt - am vorbit cu o mulțime de oameni din comunitatea dependenței și sunt foarte clari că sunt încă alcoolici, dar sunt în recuperarea după alcool, deoarece au fost curate de X ani. Și cred că asta e tot ce spun.

Michelle: [00:18:56] Avem nevoie de o listă de verificare care să însemne „recuperat” și „nerecuperat?”

Gabe: [00:19:00] Poate. Acesta este dealul pe care vrem să murim? La asta vrem să lucreze comunitatea de susținere a sănătății mintale?

Michelle: [00:19:08] Știu că folosim cuvântul „recuperare”. Nu știu dacă este cel mai bun cuvânt, dar este cuvântul pe care îl folosim. Există un cuvânt mai bun de folosit? Pentru că am putea să-l folosim. Știi vreun cuvânt mai bun?

Gabe: [00:19:18] Ei bine, iată, cred că, dacă schimbăm cuvântul, ar exista un întreg grup de oameni cărora nu le-ar plăcea acest cuvânt. Cred că va exista întotdeauna disidență și cred că asta trebuie să înțelegem. Există oameni cărora le place cuvântul recuperare? Da. Există oameni cărora nu le place cuvântul recuperare? Da. Dar cred că cel mai mare grup sunt oamenii cărora pur și simplu nu le pasă. Acesta este doar cuvântul. Ei înțeleg că înseamnă „a face bine” și spun: „Sunt în recuperare cu tulburare bipolară. Mă recuperez de schizofrenie. " Și tot ce încearcă să articuleze este că le merge bine. Nu au alt gând mai profund decât acela. Și dacă schimbăm cuvântul, vor fi totuși acele trei grupuri.

Michelle: [00:19:56] De ce nu putem purta toți doar aceeași luptă? De ce ne luptăm unul cu altul?

Gabe: [00:20:01] M-am întrebat asta pentru cea mai lungă perioadă de timp și cred că, în anumite privințe, nu ne luptăm unul cu celălalt. Cred că suntem cu toții unici și cu toții procesăm lumea diferit și vrem doar să fim auziți și înțelegeți. Și, așa cum am spus mai devreme, cred că uneori mergem după fructe cu agățare mică. Pentru că, dacă vă pot convinge că cuvântul „recuperare” nu este cel mai bun cuvânt, atunci am reușit. Am câștigat puțin teren. Te-am convins de ceva și asta se simte bine, și asta se simte puternic, și este ușor.

Michelle: [00:20:30] Dar dacă îmi vei spune că „recuperarea” nu este cuvântul potrivit, spune-mi un cuvânt pentru al înlocui.

Gabe: [00:20:36] Și fiecare persoană cu care am vorbit are alte cuvinte. Vreau să fie „remisiune”. Vreau să fie „un leac”. Vreau să fie etc.

Michelle: [00:20:46] Pot spune doar că trăiesc bine cu schizofrenia?

Gabe: [00:20:48] Poți.

Michelle: [00:20:48] Îmi place să spun asta. Acesta va fi noul meu lucru. Trăiesc bine cu schizofrenia.

Gabe: [00:20:53] Ok. Asta înseamnă că sunteți în recuperare?

Michelle: [00:20:56] Înseamnă că sunt în recuperare, dar pur și simplu nu voi spune „recuperare”, deoarece dintr-un anumit motiv îi supără pe oameni.

Gabe: [00:21:03] Uneori se întâmplă.

Michelle: [00:21:04] Și, dintr-un anumit motiv, nu vreau să supăr oamenii, ceea ce nu are sens. Este foarte diferit de mine.

Gabe: [00:21:08] Acest lucru este foarte diferit de Michelle Hammer. Este diferit de un newyorkez.

Michelle: [00:21:12] Nu mă voi opri din a spune „schizofrenic” și, dacă spui, „Nu spune că ești schizofrenic. Spuneți că aveți schizofrenie ”. Voi spune: „De fapt este schizofrenie. Fundul tău prost.

Gabe: [00:21:22] Aceasta este Michelle Hammer care opune comunității schizofreniei! Calea de urmat!

Michelle: [00:21:28] [Râsete] Trăiesc bine cu schizofrenia.

Gabe: [00:21:32] Este într-adevăr viața cel mai bun cuvânt pentru a descrie ceea ce facem?

Michelle: [00:21:36] Nu suntem? Nu suntem în viață acum? Suntem în lume? Suntem în univers? Suntem în galaxia Calea Lactee?

Gabe: [00:21:43] O voi face. Prefer Snickers.

Michelle: [00:21:44] Într-adevăr.

Gabe: [00:21:47] Da.

Michelle: [00:21:47] Îți plac nucile.

Gabe: [00:21:48] Ambalat cu arahide.

Michelle: [00:21:49] Îți plac nucile.

Gabe: [00:21:54] Ar trebui de Kit Kat.

Michelle: [00:21:55] Atunci dă-mi o pauză.

Gabe: [00:22:00] Salutări de anotimp, toată lumea! Vă mulțumim foarte mult pentru că ați ascultat. Nu uitați să ne lăsați o recenzie. Puteți sări la magazin..com și să cumpărați cămașa spectaculoasă „Define Normal”, care ajută la susținerea spectacolului. De asemenea, vă rugăm să ne lăsați o recenzie pe iTunes, Google Play, Stitcher, Spotify sau oriunde ați descărca acest lucru. Vă rugăm să lăsați comentarii pe .com. Distribuiți acest lucru pe Facebook. Orice lucru pe care îl puteți face pentru a obține primul podcast de oameni bolnavi mintal pentru bolnavi mintali în lume. Am aprecia cu adevărat. Salutări de anotimp și ne vom vedea săptămâna viitoare când vom vorbi despre rezoluțiile de Anul Nou.

Michelle: [00:22:39] Recuperare!

Crainic: [00:22:39] Ai ascultat un bipolar, un schizofrenic și un podcast. Dacă îți place acest episod, nu-l păstra pentru tine! Accesați iTunes sau aplicația podcast preferată pentru a vă abona, evalua și examina. Pentru a lucra cu Gabe, accesați GabeHoward.com. Pentru a lucra cu Michelle, accesați schizophrenic.NYC. Pentru resurse gratuite de sănătate mintală și grupuri de asistență online, accesați .com. Site-ul oficial al emisiunii este .com/BSP. Ne puteți trimite un e-mail la [email protected]. Vă mulțumim că ați ascultat și partajați pe larg.

Faceți cunoștință cu gazdele dvs. bipolare și schizofrenice

GABE HOWARD a fost diagnosticat oficial cu tulburări bipolare și de anxietate după ce a fost internat într-un spital de psihiatrie în 2003. Acum, în recuperare, Gabe este un activist proeminent în domeniul sănătății mintale și gazdă a podcastului premiat Psych Central Show. De asemenea, este un scriitor și vorbitor premiat, călătorind la nivel național pentru a împărtăși povestea plină de umor, dar educativă, a vieții sale bipolare. Pentru a lucra cu Gabe, vizitați gabehoward.com.

MICHELLE HAMMER a fost diagnosticată oficial cu schizofrenie la vârsta de 22 de ani, dar a fost diagnosticată incorect cu tulburare bipolară la 18 ani. Michelle este o avocată premiată pentru sănătate mintală care a fost prezentată în presă în întreaga lume. În mai 2015, Michelle a fondat compania Schizophrenic.NYC, o linie de îmbrăcăminte pentru sănătate mintală, cu misiunea de a reduce stigmatul, începând conversații despre sănătatea mintală. Ea crede cu tărie că încrederea te poate duce oriunde. Pentru a lucra cu Michelle, vizitați Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->