Podcast: Locuința asupra greșelilor din trecut cauzate de boala mintală

Odată ce ajungem la recuperarea după boli mintale, avem tendința să ne oprim asupra greșelilor din trecutul nostru. Gândurile de eșecuri și persoanele pe care le-am rănit ruminează în capul nostru și îngreunează înaintarea.

De ce ne gândim la aceste lucruri? Ne protejează, ne face să ne simțim mai bine sau este o modalitate de a ne împiedica să mergem înainte? În acest episod, gazdele noastre discută despre eșecurile lor din trecut în speranța că le permite ascultătorilor noștri să realizeze că trăirea în trecut realizează cu adevărat un singur lucru. . .

ABONAȚI-VĂ ȘI EXAMINAȚI

„Se strecoară doar în adâncurile profunde și întunecate ale capului meu și se întoarce, și în jur, și în jur.”
- Michelle Hammer

Repere din episodul „Ruminări”

[2:00] Vorbim despre rumegări astăzi

[4:30] Ruminările hrănesc delirurile

[6:00] Gabe se oprește asupra soțiilor sale din trecut

[8:20] Michelle rumegă despre cum a tratat-o ​​fratele ei în trecut

[11:00] Gabe a încercat să-și înființeze fratele pentru a avea probleme

[13:00] Vrem ca Michelle să se repare cu fratele ei

[18:00] De ce rumegarea dăunează sănătății dumneavoastră.

[19:30] Gabe se gândește la tatăl său biologic

[21:00] De ce nu putem trece peste lucruri și să mergem mai departe?

Transcriere generată de computer pentru emisiunea „Locuința asupra greșelilor trecute cauzate de bolile mintale”

Nota editorului:Rețineți că această transcriere a fost generată de computer și, prin urmare, poate conține inexactități și erori de gramatică. Mulțumesc.

Crainic: [00:00:07] Din motive care scapă complet de toți cei implicați, ascultați A Bipolar, A Schizophrenic și A Podcast. Iată gazdele tale, Gabe Howard și Michelle Hammer.

Gabe: [00:00:19] Ascultați o persoană care trăiește cu bipolar, o persoană care suferă de schizofrenie și un fișier media digital portabil. Numele meu este Gabe Howard și sunt o persoană care trăiește cu tulburare bipolară.

Michelle: [00:00:28] Bună, eu sunt Michelle Hammer și sunt o persoană care trăiește cu schizofrenie. Sunteți fericiți acum?

Gabe: [00:00:33] Da. Vezi că am schimbat-o pentru toată lumea.

Michelle: [00:00:36] Doamne, nu mai scrie scrisori. Vă rugăm să stați în afara rețelelor noastre sociale. Limba maternă a persoanei, bine?

Gabe: [00:00:43] Cred că am făcut-o. Cred că, știi, făcând acest lucru, deși acum am eliminat discriminarea. Am eliminat stigmatul. Există destule paturi pentru toată lumea. Persoanele fără adăpost din cauza bolilor mintale au dispărut. Nu există nimeni încarcerat în închisori. Folosind limba maternă a persoanei, am rezolvat toate celelalte probleme, nu?

Michelle: [00:01:04] Trebuie să. De aceea, prima limbă a persoanei este întotdeauna comentariul numărul unu pe care îl primim. Absolut.

Gabe: [00:01:09] Stai. Primesc un mesaj ciudat.

Michelle: [00:01:11] Oh. Oh, nu, ce s-a întâmplat?

Gabe: [00:01:13] Da. Se pare că nu am făcut nimic. Nu am făcut nimic. Ca o persoană prima limbă. Nu a făcut-o. Nu a rezolvat nicio problemă. Nu. Acum oamenii sunt supărați pe noi pentru că îi batjocoresc.

Michelle: [00:01:22] Oh, nu! Ne-am batjocorit oamenii? Nu ne batem joc de nimic în acest spectacol.

Gabe: [00:01:27] Am fost întotdeauna atât de politicoși, profesioniști și educaționali. Nu spunem niciodată dracu.

Michelle: [00:01:32] Nu spunem niciodată dracu, sau suge pula mea, sau a ta -

Gabe: [00:01:37] [Râsete]

Michelle: [00:01:37] Doamne, Gabe, de ce râzi? Acum sunt serios. Sunt o persoană care trăiește cu schizofrenie. Sunt o persoană care trăiește cu trecutul meu.

Gabe: [00:01:45] Ești o persoană care trăiește cu trecutul tău?

Michelle: [00:01:46] Trecutul meu pe care mă opresc cu rumegările mele. Acum voi rumega despre această situație: că nu aș putea face lumea mai bună. Trebuie să fac lumea mai bună. Gabe, trebuie să fac lumea mai bună.

Gabe: [00:01:58] Aceasta este cea mai proastă continuare din istoria emisiunii noastre. Și asta înseamnă să spui ceva. Pentru că am avut câteva urmări îngrozitoare.

Michelle: [00:02:08] Ce facem?

Gabe: [00:02:11] În cazul în care nu v-ați dat seama, doamnelor și domnilor, vorbim despre lucruri pe care le-am rumegat pe amândouă înainte de a fi diagnosticați, ca în perioada de recuperare în care încercăm să ne îmbunătățim , și lucruri care ne cam bântuie astăzi și vom scoate cu disperare 20 de minute din asta.

Michelle: [00:02:26] Disperat.

Gabe: [00:02:28] Deci, Michelle, care sunt unele rumegări care, ca astăzi, cred că în ultimele șase luni, ascultând de mult timp acest spectacol știu că suntem în recuperare. Te descurci destul de bine, în ciuda faptului că ești schizofrenic. Mă descurc destul de bine, în ciuda faptului că trăiesc cu tulburare bipolară, am trecut peste psihoza depresiei mania și tot ce există între ele. Dar tot ruminăm lucruri pentru că o face toată lumea. Probabil ar trebui să începem de acolo. Crezi că rumegarea despre lucruri este domeniul doar al persoanelor cu boli mintale sau crezi că toată lumea rumegă?

Michelle: [00:02:59] Cred că toată lumea rumegă într-o anumită măsură. Ruminează bine, pur și simplu nu poți să-l oprești atunci când scapă cu adevărat de sub control.

Gabe: [00:03:07] Îmi place că ne-am provocat să punem cuvântul „rumegând” în acest spectacol de câte ori este posibil.

Michelle: [00:03:13] Cum scrieți acest cuvânt?

Gabe: [00:03:15] Habar n-am. Habar n-am că este într-adevăr o problemă pentru spectacol

Michelle: [00:03:19] Ar trebui să definim rumegătoarea pentru oameni?

Gabe: [00:03:20] Fă-o.

Michelle: [00:03:21] Ruminatul este atunci când te poți gândi la același lucru din nou și din nou, nu poți să-l scoți din cap. Pur și simplu se învârte și se învârte. De obicei, te înnebunește.

Gabe: [00:03:33] Deci, de exemplu, mama lui Michelle, care nu are absolut nicio boală mintală de care să vorbească, rumegă de ce Michelle este un eșec.

Michelle: [00:03:42] Hei.

Gabe: [00:03:42] Pur și simplu nu o poate scoate din cap.

Michelle: [00:03:44] Nu sunt un eșec.

Gabe: [00:03:45] Nu am spus că ești. Am spus că mama ta rumegă despre asta.

Michelle: [00:03:47] Ea nu.

Gabe: [00:03:48] Adică poate puțin?

Michelle: [00:03:49] Ea nu.

Gabe: [00:03:50] Bine, mama, în ciuda faptului că nu are nicio boală mintală, rumegă dacă o voi arunca sau nu sub autobuz pe un podcast.

Michelle: [00:03:58] Nu?

Gabe: [00:03:58] Adică, probabil.

Michelle: [00:03:59] Nu știu.

Gabe: [00:04:01] Da, nu cred că dă naiba.

Michelle: [00:04:02] De multe ori rumeg de ce am fost concediat din orice serviciu anterior.

Gabe: [00:04:05] Ruminezi despre a fi concediat din serviciu ca simptom al schizofreniei? Sau este doar ceva ce ți-ai dori să te poți întoarce în timp și să-ți dai seama?

Michelle: [00:04:14] Ei bine, seamănă mai degrabă cu situații diferite care s-au întâmplat și cu modul în care aș vrea să le pot fi gestionat diferit.

Gabe: [00:04:19] Dar nu toată lumea face asta? Cum faci asta vreodată? Și fii sincer, vreau să spun sincer să fii sincer. Nu uitați că prețuim onestitatea. Te lupți vreodată cu prietena ta și, ca și cum ai lupta, țipi, țipi și apoi te retragi în colțuri separate. Totul este liniștit. S-a terminat, te-ai inventat și te gândești: „Doamne, aș vrea să fi spus asta?” Sau cum ai trece prin el în mintea ta?

Michelle: [00:04:40] Dar asta este diferit de rumegat.

Gabe: [00:04:42] Ei bine, cum este?

Michelle: [00:04:43] Diferit pentru mine? Pentru că rumegarea nu o oprește. Mă voi întoarce și mă voi întoarce și chiar și atunci când voi merge pe stradă mergând prin orice, aproape că voi deveni delirant și cred că sunt alături de acei oameni care au conversația aceea, încep să furios, începeți să faceți întreaga situație 8 milioane ori mai rău decât era pentru că mă tot gândesc la asta iar și iar și iar și iar și iar și iar. Nu va dispărea și dacă o urăsc atât de mult.

Gabe: [00:05:08] În mintea voastră rumegătoare și amăgiri se hrănesc reciproc?

Michelle: [00:05:13] Da absolut.

Gabe: [00:05:14] Mai întâi te gândești la acest lucru. Am fost concediat. M-au concediat. H.R. a chemat să mă ducă cu a șaptea oară când am primit. Când ai terminat, te-ai întors în acel moment și loc. O simți din nou și parcă se întâmplă chiar acum. Chiar dacă a fost acum trei ani.

Michelle: [00:05:26] Da.

Gabe: [00:05:27] Uau. Ți se mai întâmplă asta ca în 2019? I se mai întâmplă asta lui Michelle Hammer?

Michelle: [00:05:32] Da.

Gabe: [00:05:33] Care este abilitatea de a face față pentru a o ocoli? Pentru că ai dreptate. Ești o persoană bine realizată.De ce ne pasă?

Michelle: [00:05:38] Sincer, vorbind despre gândurile rumegătoare. Pentru că, atunci când vorbești despre gândurile rumegătoare, de obicei persoana cu care vorbești, „De ce ții atât de mult la asta?” Poate o vorbești puțin și apoi îți spui: „Wow. Ai dreptate. Cui îi pasă de această prostie prostă sau de această poveste sau ceva despre situație. Este atât de inutil de ce mă gândesc atât de mult la asta și oricum nu poți schimba trecutul. Ai dreptate. Am vorbit-o. Acum mă simt mai bine.

Gabe: [00:06:03] Dar nu poți schimba cam trecutul? Nu-ți poți aminti altfel? Nu poți să-l editezi în minte, nu poți repara lucrurile care au greșit anterior în viitor la fel ca și cu alți oameni?

Michelle: [00:06:16] Vrei să spui că îți place să înveți din trecutul tău?

Gabe: [00:06:17] Nu. Învățarea sună matură și nu ne place foarte mult aici.

Michelle: [00:06:21] OK. Atunci nu știu despre ce vorbești.

Gabe: [00:06:23] Iată un exemplu bun. Sunt la a treia căsătorie. Soția mea este minunată și o iubesc și această căsătorie a rezistat mulți ani. Și nu am plângeri. Vreau să spun asta chiar acum. Dar am fost divorțat de două ori. Nu divorțuri urâte, dar, știi, lucruri care nu se simțeau bine. Și am trecut prin despărțiri etc. Așadar, din când în când, soția mea va face ceva și îmi va aminti ceva ce a făcut fosta mea soție și o să mă gândesc. "Așteptați un minut. Știi că am lăsat asta când soția numărul doi a făcut-o. Așa că trebuie să o rezolv cu soția numărul trei. ” Chiar dacă este o persoană complet diferită. Este o perioadă complet diferită și nimic nu este același, cu excepția poate ca un lucru mic. Nu faci asta vreodată? Nu încercați vreodată să stabiliți o graniță cu prietenul dvs. actual pe care nu ați stabilit-o cu ultimul dvs. prieten, care este acum ca un dușman muritor?

Michelle: [00:07:10] Nu.

Gabe: [00:07:11] Nu?

Michelle: [00:07:11] Nu. Știu că fac ceva cu anxietatea mea, dar îmi pun alte persoane, este că voi începe să le pun un milion de întrebări despre lucruri. Și apoi sunt ca: „De ce îmi pui un milion de întrebări?” Și zic: „Oh, este anxietatea mea. M-am întrebat la momentul respectiv? M-am întrebat doar dacă știi locul? Voiam doar să știu ce vei face după? Ce ai de gând să faci înainte? Sunt ca, sunt doar anxios. Imi pare rau. Vroiam sa stiu." Dacă asta are vreun sens.

Gabe: [00:07:33] Și cu siguranță fac asta. Știi ceva ca timpul constant de verificare? Că nu vrei să întârzii?

Michelle: [00:07:37] Da.

Gabe: [00:07:38] Deci, ce oră este? Este ora patru. O.K. Trebuie să fim acolo la patru și jumătate. Cât este ceasul? Sunt patru sau unul. O.K. Trebuie să fim acolo la patru și jumătate. Cât este ceasul? Omule, sunt încă patru sau unul. Dar știi că unele dintre lucrurile care îmi sunt prinse în cap și pe care pur și simplu nu le pot ieși sunt doar ce prieten rău am fost, sau ce fiu îngrozitor am fost sau ce membru teribil de familie am fost.

Michelle: [00:07:58] Da, da.

Gabe: [00:07:58] Și uneori mă enervez cu oamenii din jurul meu pentru că presupun că sunt încă supărați pe mine pentru că încă sunt supărat pe mine. Ți se întâmplă vreodată așa ceva?

Michelle: [00:08:09] Adică, încă mai țin o mulțime de vendete împotriva fratelui meu, pe care i le datorez. Dreapta? Toată lumea spune că eu doar mă opresc asupra trecutului. Chiar și el spune că aș vrea să rămân în trecut. Cam când suntem foarte tineri. Eu și fratele meu, și cât de rău era el pentru mine și pentru orice. Ne vedeam pe holul liceului și nici măcar nu-mi spunea salut. Cu toate acestea, când a plecat la facultate, iar noi încă foloseam AIM, iar el îmi trimitea un mesaj instantaneu, nu aș răspunde. Așa că nu mi-a vorbit când m-a văzut la liceu pe hol, totuși am încetat să-i răspund când a plecat la facultate. Și asta nu a fost în regulă. Ceea ce nu are sens pentru mine. Cu toate acestea, acum nu ne-am mai văzut de mult timp, deoarece locuiește într-o altă țară. Și când se întoarce, acum trebuie să fiu drăguț cu el. Pentru că cred că acum este o persoană diferită? Cu toate acestea, nu am primit niciodată niciun fel de scuze sau ceva de genul acesta, dar ar trebui să văd că acum este o persoană diferită. Nu știu de ce. Și ar trebui să fim prieteni buni acum sau așa ceva. Cred că, doar din curiozitate, de ce? Mă întrebam doar.

Gabe: [00:09:12] Acum fratele tău este o persoană diferită?

Michelle: [00:09:14] Se pare că acum este o persoană diferită. Nu știu. Dar-.

Gabe: [00:09:18] A trebuit să părăsească țara pentru a scăpa cu adevărat de tine.

Michelle: [00:09:20] Nu știu unde s-a schimbat, dar ar trebui să-l tratez diferit acum. Ar trebui să uit totul din trecut, toate abuzurile din trecut și ar trebui să-mi placă acum. Nu știu de ce.

Gabe: [00:09:31] Nu am auzit despre vreun abuz. Ceea ce ai descris este un cuplu de frați adulți care nu vorbesc între ei.

Michelle: [00:09:36] Nu. Bine, bine.

Gabe: [00:09:37] Ce înseamnă el pentru tine? Ți-a spus nume? Stai, ți-a tras trăsăturile?

Michelle: [00:09:39] Ei bine, s-a dus la karate și mi-ar practica toate mișcările de karate asupra mea. Luptă constantă, trântindu-mi capul în pământ până îmi sângerează nasul. Numindu-mă Michael în loc de Michelle. Numindu-mă băiat. Cam așa a mers cu Michael. Trântind ușa în față. Nu mă lăsa să mă joc cu el. Ca atunci când suntem foarte mici. Încearcă să-i folosești jucăriile, nu ai voie să le folosești jucăriile. De fapt, când mama și tatăl meu au venit acasă cu mine de la spital când m-am născut și mi-au spus: „Oh, Seth, iată sora ta”. A aruncat cu mine un animal de pluș. Da. Nu știu de ce mi-au spus povestea asta.

Gabe: [00:10:11] Deci el este fratele tău mai mare?

Michelle: [00:10:12] Da.

Gabe: [00:10:12] Pentru că ai spus că a aruncat un animal de pluș la tine când ai venit acasă de la spital și ei ți-au spus povestea asta și le pui împreună cu toate celelalte probleme pe care le-ai avut cu fratele tău ați crescut când erați copii?

Michelle: [00:10:27] Da și mi-a plăcut și colierul și mi-a reproșat asta pentru că eram enervant. Așa că a trebuit să mă împingă, iar colierul meu a intrat în cale și s-a rupt.

Gabe: [00:10:36] Este fabulos că aduceți acest lucru în discuție și iată de ce. Pentru că în lumea fratelui și a surorii mele, eu sunt fratele tău mai mare. Eram cel mai bătrân. Eram incredibil de gelos pe fratele meu. Odată pentru a-l pune în dificultate când eram copii, am scos sirop din cămară și l-am aruncat pe podea, astfel încât să-l pot încadra pentru asta. Știind că va avea probleme. Mama mea s-a întâmplat să se miște mai repede decât în ​​mod normal în acea dimineață și m-a urmărit cum o fac. Și chiar dacă m-a văzut cum o fac, am încercat totuși să-l învinovățesc pentru asta. Absolut, fără echivoc, pur și simplu ura să-l aibă ca frate. Eram un câine de top. Eram cel mai bătrân. Obișnuiam să locuiesc cu bunica. Apoi, mama s-a recăsătorit și nouă luni mai târziu l-am luat pe nemernicul acesta în casa mea și l-am tratat ca pe un gunoi absolut. Gunoi absolut.

Michelle: [00:11:22] Preferatul meu era când spunea „Ești prost”. Și aș spune: „Nu, ești prost”. Și apoi el spunea: „Ei bine, sunt mai deștept decât tine. Deci, dacă sunt prost, cât de prost ești?

Gabe: [00:11:30] Știi că ești adult acum, nu?

Michelle: [00:11:31] Știu. Dar, evident, nu pot trece peste asta pentru că nu înțeleg de ce ar trebui să-mi placă acum, când nu am primit niciodată niciun fel de scuze.

Gabe: [00:11:38] Ce fel de scuze vrei când ai crescut?

Michelle: [00:11:41] Poate doar: „Îmi pare rău că am fost un tâmpit oribil pentru tine și te-am ignorat ani de zile și tot așa”.

Gabe: [00:11:47] Ascultă, nu i-am spus niciodată fratelui și surorii mele: „Îmi pare rău. Am fost un tâmpit oribil pentru tine. ” Vreodată.

Michelle: [00:11:55] Ca să nu înțeleg, de ce trebuie să-l accept înapoi în viața mea?

Gabe: [00:11:59] Adică tu nu. Dar te simți bine acum?

Michelle: [00:12:01] Toată lumea din familia mea mi-a spus că trebuie să-l accept înapoi în viața mea.

Gabe: [00:12:06] Bine. Ei bine dracu 'cu ei. Nu te. Stați și gândiți-vă cât de supărată și furioasă era Michelle, în vârstă de 8, 12 și 15 ani.

Michelle: [00:12:13] Stai o secundă, trebuie să aflăm de la sponsorul nostru.

Crainic: [00:12:16] Acest episod este sponsorizat de betterhelp.com consiliere online sigură, convenabilă și la prețuri accesibile. Toți consilierii sunt profesioniști acreditați autorizați. Orice lucru pe care îl partajați este confidențial. Programați sesiuni video sau telefonice securizate, plus chat și mesaje text cu terapeutul dvs. ori de câte ori credeți că este necesar. O lună de terapie online costă adesea mai puțin decât o singură sesiune tradițională față în față. Accesați betterhelp.com/ și experimentați șapte zile de terapie gratuită pentru a vedea dacă consilierea online este potrivită pentru dvs. Betterhelp.com/.

Michelle: [00:12:44] Vrei să-ți răspundem la întrebări în cadrul emisiunii? Accesați .com/BSPquestions și completați formularul.

Gabe: [00:12:54] Ne-am întors, încercând totuși să spunem cuvântul rumenire de câte ori este posibil uman. Ai 30 de ani, ai trecut cu viața ta. Dar tot te gândești la rahatul care ți s-a întâmplat când aveai literalmente opt ani.

Michelle: [00:13:06] Ok, văd unde te duci cu asta.

Gabe: [00:13:08] Cum funcționează asta pentru tine?

Michelle: [00:13:08] Nu știu. Nu-l văd. Nu trebuie să vorbesc cu el. Și apoi mama spune: „Ai vorbit cu fratele tău? I-ai trimis mesaje? Ai vorbit cu el? ” Da. „Nu-mi place că voi nu aveți o relație. De ce se urăsc copiii mei? ”

Gabe: [00:13:23] Ei bine, vreau să spun că ai exprimat de ce îi urăști pe fiecare.

Michelle: [00:13:25] Știu, spun doar, asta spune ea.

Gabe: [00:13:27] Adică ți-a făcut ceva ca adult? Să stabilim asta ca de îndată. În vremea când amândoi ați devenit oameni adulți, nu-i așa? Sau a fost bine?

Michelle: [00:13:36] Ei bine, când am absolvit facultatea, el lucra într-un fel în zona agenției de design. Șeful său, directorul de creație, a vrut să-mi dea câteva sfaturi. Așa că m-a adus și se uită la portofoliul meu, iar șeful lui mi-a spus: „Îmi plac lucrurile tale. Vreau să vă ajut. Am vrut să-ți ofer ca un stagiu cu jumătate de normă aici, dar fratele tău a spus că nu ”.

Gabe: [00:13:54] Ei bine, dar nu știi că este adevărat.

Michelle: [00:13:57] Șeful lui mi-a spus-o.

Gabe: [00:13:58] Da, dar și ce? Oamenii mint tot timpul.

Michelle: [00:14:00] Nu, asta ar face 100% ceea ce ar face fratele meu. De ce ar minți și ar spune că ți-aș oferi un stagiu aici, dar fratele tău a spus că nu? Pentru că de ce m-ar invita să vin acolo și să mă uit la portofoliul meu, să-mi văd toată munca și să-mi dea sfaturi? De ce s-ar oferi să facă asta?

Gabe: [00:14:16] Dacă ți-ar spune că nu, de ce a făcut-o deloc?

Michelle: [00:14:17] El doar îmi dădea sfaturi. Și el a spus doar că vrea să-mi ofere un stagiu și că va face asta în totalitate pentru mine, dar fratele meu a spus că nu.

Gabe: [00:14:25] Deci fratele tău a fost șeful șefului său?

Michelle: [00:14:27] Fratele meu a spus că nu o angajați ca stagiar.

Gabe: [00:14:31] Atunci de ce ți-a vorbit deloc?

Michelle: [00:14:32] Pentru că a vrut să-mi dea sfaturi.

Gabe: [00:14:34] L-ai întrebat pe fratele tău despre asta?

Michelle: [00:14:36] Nu, nu aș vrea să încep o luptă.

Gabe: [00:14:39] Dar, miros cam un șobolan aici.

Michelle: [00:14:41] Nu, nu miros un șobolan aici. Evident, Gabe, nu-l cunoști pe fratele meu dacă nu crezi această poveste.

Gabe: [00:14:46] Pur și simplu nu are inelul adevărului.

Michelle: [00:14:47] De fapt, sună foarte mult.

Gabe: [00:14:50] Bine. Să spunem că acest lucru este complet adevărat. Este 100%.

Michelle: [00:14:52] Bine.

Gabe: [00:14:52] Să spunem că sună adevărat?

Michelle: [00:14:54] Spuneți că sună adevărat? Este adevărat.

Gabe: [00:14:55] Bine, este 100% adevărat. Sunt de acord. Cu cât timp a fost asta? Cati ani?

Michelle: [00:15:00] Cred că aveam 22 de ani. Bine, așa a fost acum opt ani.

Gabe: [00:15:04] Opt ani? Toată lumea, Michelle Hammer are 30 de ani.

Michelle: [00:15:04] Ai spus că viața de adult, Gabe. Aduceam ceva în viața mea de adult, asta este. Așa că știi, doar ca să știi, ai spus ceva în viața mea de adult.

Gabe: [00:15:14] Nu știu. Eu nu. Ești foarte supărat de asta.

Michelle: [00:15:17] Nu a vrut să lucrez în același loc în care lucra. Ai spus că viața adultă acolo te duci sau nu.

Gabe: [00:15:25] Dar tot repeti asta.

Michelle: [00:15:26] De asemenea, fratele meu locuiește în Columbia. Columbia țara, nu colegiul. Oamenii s-au amestecat atât de mult înainte.

Gabe: [00:15:31] L-ai aruncat pe fratele tău din țară?

Michelle: [00:15:35] Mă bucur că a plecat.

Gabe: [00:15:35] Bine.

Michelle: [00:15:38] Între timp, știi cine nu a fost niciodată invitat în Columbia să vină să-l vadă?

Gabe: [00:15:40] Voi merge cu tine.

Michelle: [00:15:41] Da.

Gabe: [00:15:42] Crezi că motivul pentru care nu ai fost niciodată invitat este pentru că îl urăști?

Michelle: [00:15:48] El nu m-a invitat niciodată.

Gabe: [00:15:48] Pentru că îl urăști.

Michelle: [00:15:50] Ei bine, el nu m-a invitat niciodată.

Gabe: [00:15:51] Pentru că îl urăști.

Michelle: [00:15:52] El nu m-a invitat niciodată.

Gabe: [00:15:53] L-ai invitat la tine acasă?

Michelle: [00:15:55] A fost la apartamentul meu. El a fost acolo.

Gabe: [00:15:58] Ești supărat de asta, nu-i așa?

Michelle: [00:15:58] Ei bine, ne gândim la trecut, Gabe.

Gabe: [00:16:00] Vrei să ai o relație cu fratele tău, nu-i așa?

Michelle: [00:16:03] Nu ne înțelegem.

Gabe: [00:16:05] Nu am spus că te înțelegi. Am spus că vrei să te înțelegi?

Michelle: [00:16:08] Vreau să recunoască ceea ce a făcut.

Gabe: [00:16:13] Dar de ce vrei să recunoască ceea ce a făcut?

Michelle: [00:16:16] Pentru că se comportă atât de nevinovat.

Gabe: [00:16:17] Vorbesc serios.

Michelle: [00:16:19] La fel ca uite, el se comportă de parcă nu ar fi făcut nimic rău. Și apoi trecutul este al trecutului și ar trebui să îl ignor.

Gabe: [00:16:24] Ascultă iată ce spun, te gândești la lucrurile care s-au întâmplat în copilărie și în vârstă tânără. Mult. Și o aduce în discuție. Sunteți clar nemulțumiți de acest lucru și alți membri ai familiei dvs. știu că sunteți nemulțumiți de acest lucru și încercați să remediați problema. Deși aparent slab. Și sunt complet de acord că toate aceste lucruri sunt adevărate. Întrebarea pe care o am pentru tine este singura întrebare la care vreau să răspunzi. Vrei să-și ceară scuze pentru că vrei scuze? Sau vrei să-și ceară scuze pentru că îți este dor de fratele tău și vrei să repari relația?

Michelle: [00:16:56] Da, aș vrea să repar relația.

Gabe: [00:16:58] Ok, atunci spune asta. Spune că motivul pentru care te gândești atât de mult la asta este pentru că ești trist că te lupți cu fratele tău.

Michelle: [00:17:05] Și am avut prieteni care l-au întâlnit pe fratele meu de mai multe ori și mi-au spus că fratele tău este o pula.

Gabe: [00:17:11] Da, sună ca o pula adevărată. Asculta -

Michelle: [00:17:13] Spun doar. Doar ziceam.

Gabe: [00:17:14] Nu spun că nu este. Fratele tău este o pula. Spun că trebuie să-ți înțelegi propria motivație, deoarece până nu o vei face, nu cred că vei trece peste asta. Și cred că mulți dintre ascultătorii noștri au pe cineva în viața lor despre care se simt așa. Fie că este un prieten, un membru al familiei, în unele cazuri este ca un părinte sau un tutore. Este cineva care i-a ajutat să crească sau o persoană de autoritate și toți rumegă în această zi din zi în zi.Și dacă nu repară relația sau nu depășesc relația, fie le încătușează în prezent, așa cum ți-a fost încătușat pentru că te gândești la asta chiar acum și ocupă mult spațiul tău pentru un tip care nici măcar nu trăiește la țară. Și doi, trebuie doar să o lăsați și să decideți, hei, uite, această relație nu este pentru mine și nu vă mai gândiți la asta. Sincer, nu cred că nimic din toate acestea are legătură cu schizofrenia. Nu cred că da. Are totul de-a face cu faptul că relațiile familiare familia noastră prietenii noștri, acesta este genul de lucruri care te fură.

Michelle: [00:18:10] Cred că ceea ce are de-a face cu schizofrenia este faptul că mă voi gândi la asta și o să mă răzuiesc în cap și se strecoară în adâncurile întunecate ale capului meu și voi doar să te întorci și să te întorci și să te întorci.

Gabe: [00:18:22] Vrei să știi cine este fratele meu mai mare? Vrei să știi cine face asta pentru mine? Vrei să știi cine se strecoară în capul meu și se întoarce și nu se lasă să plece vreodată? Tatăl meu biologic. Omul e mort. Este mort și mă gândesc la el exact la fel cum te gândești la fratele tău.

Michelle: [00:18:41] Chiar?

Gabe: [00:18:41] Da, a murit. Nu-și poate cere scuze. El nu poate compensa asta. S-a terminat. Am câștigat pentru că nu am murit de alcoolism.

Michelle: [00:18:49] Înțeleg de ce.

Gabe: [00:18:50] De ce m-ai urât? La asta mă pot gândi, de ce m-a urât? Și acum vei face exact același lucru pe care tocmai l-am făcut pentru tine. O să spui: „Omule, nu te-a urât, era un pui. Era alcoolic. Și-a abandonat copilul. ” Acesta este nivelul pe care îl torturăm singuri.

Michelle: [00:19:02] Înțeleg asta. Când un părinte alege alcoolul în locul unui copil. Înțeleg de ce copilul se simte foarte supărat.

Gabe: [00:19:10] Oh, uite, nu cred că a ales alcoolul în locul meu. Cred că a ales literalmente orice. Cred că ar fi ales ca o frunză care sufla peste mine.

Michelle: [00:19:18] Uneori, un tată este doar un spermă.

Gabe: [00:19:20] Da. Știi că apelez la donatorul meu de spermă.

Michelle: [00:19:22] Da. Uneori este doar ceea ce este un tată.

Gabe: [00:19:25] Dar aceasta este cea mai mare rumenire pe care o am pentru că mă întreb de unde a știut? În ziua în care m-am născut, că eram rupt și lipsit de valoare? De unde știa ce nimeni altcineva nu-și poate da seama?

Michelle: [00:19:37] El nu știa asta.

Gabe: [00:19:37] Dar, vreau să spun ...

Michelle: [00:19:38] Știa că este rupt.

Gabe: [00:19:41] El nu știa asta. A avut o viață bună. S-a bucurat. A murit bine.

Michelle: [00:19:44] Nu, nu era fericit, era alcoolic.

Gabe: [00:19:46] Da, unul fericit.

Michelle: [00:19:47] Nu, nu există alcoolici fericiți.

Gabe: [00:19:50] Știi întregul lucru de auto-medicare pe care nu îl joacă uneori. Nu cred că se auto-medicează deloc. Cred că a fost doar un tip care a făcut tot ce a vrut și a spus tot ce a vrut și s-a comportat totuși. Era doar imatur.

Michelle: [00:20:00] Atunci nu era pregătit să devină tată.

Gabe: [00:20:03] Adică era foarte tânăr. Mama a rămas însărcinată la liceu și el a fost și la liceu.

Michelle: [00:20:07] Deci ok, asta face puțin mai bine.

Gabe: [00:20:08] Dar niciodată nu a compensat asta. L-am văzut pe patul de moarte. Era în ospiciu. Avea icter, avea ochii galbeni. Mi-au spus că mai trăiesc mai puțin de două săptămâni. Și îmi spun: „Ai ceva să-mi spui?” Și el a spus: „E vina mamei tale”.

Michelle: [00:20:23] Asta a spus?

Gabe: [00:20:23] Cam asta a spus el.

Michelle: [00:20:25] Este un pula.

Gabe: [00:20:26] Oh, da.

Michelle: [00:20:26] De parcă ar fi un pula. Tatăl tău biologic, este un pula.

Gabe: [00:20:29] Dar de ce nu pot trece peste asta?

Michelle: [00:20:31] Pentru că el este tatăl tău.

Gabe: [00:20:33] Da, am un tată. Trăiește. Locuiește în Tennessee. El e cool.

Michelle: [00:20:35] Pentru că el face parte din tine.

Gabe: [00:20:37] Și nu încerc să fiu prost aici, ci este doar un tip care a întreținut relații sexuale cu mama mea. Apreciez ADN-ul și tot

Michelle: [00:20:45] Dar dacă poți spune asta, atunci de ce nu poți trece peste asta?

Gabe: [00:20:48] Exact. Și de aceea rumegă pentru că partea intelectuală a lui Gabe Howard crede -

Michelle: [00:20:54] Deci, ești supărat pe mama ta că a dezosat acest tip?

Gabe: [00:20:57] Nu. Ei bine, vreau să spun, sunt supărată pe mama mea pentru că mi-a dat viață, dar este ca un întreg episod. Nu înțeleg de ce trebuie să mă nasc și de ce trebuie să mă nasc rupt și de ce sunt aici.

Michelle: [00:21:08] Există un motiv pentru care sunteți aici și există un scop aici și este.

Gabe: [00:21:12] Nu cred, nu cred asta.

Michelle: [00:21:13] Scop. Cred că există întotdeauna un motiv pentru care sunteți aici.

Gabe: [00:21:17] Tu crezi în stilouri de vape.

Michelle: [00:21:20] Tu crezi în Diet Coke. Poate că există un univers fără cocs dietetic.

Gabe: [00:21:23] Asta este rău.

Michelle: [00:21:24] Nu ești acolo. Este aproape aici.

Gabe: [00:21:27] Asta este rău.

Michelle: [00:21:28] Ești aici să bei Diet Coke.

Gabe: [00:21:30] Michelle, serios. Serios, nimic din toate acestea nu ne servește pe nici unul dintre noi, așa că de ce o facem?

Michelle: [00:21:36] Pentru că nu dispare.

Gabe: [00:21:39] Și de ce nu dispare?

Michelle: [00:21:40] Nu știu de ce nu dispare.

Gabe: [00:21:42] Exact. Judecând după e-mailurile noastre, mulți dintre ascultătorii noștri au această problemă în care au acest lucru pe care pur și simplu nu îl pot trece. Și dacă nu au învățat nimic ascultând acest spectacol, este că nu sunt singuri. Mulți oameni au aceste lucruri pe care pur și simplu nu le pot trece și cred că cineva care mă ascultă și pe tine în ultimele 20 de minute s-ar gândi că wow acești doi trebuie să treacă peste asta pentru că nu le servește în niciun fel.

Michelle: [00:22:05] Doar un pic. Nu crezi?

Gabe: [00:22:06] Dar nu o lăsăm să plece. Sper că poate ne ascultă și își dau seama cât de nefolositor este să nu treci și cred că wow nu vreau să fiu ca ei și își lasă furia și lucrurile pe care doar le rumegă și nu poate trece. Dar bănuiesc că o mulțime de oameni se vor agăța de această rumegătură și sper că vor găsi o modalitate de a o reduce la minim, deoarece la sfârșitul zilei, Michelle, am redus-o la minim. Nu ne afectează la fel la vârsta noastră actuală. Asta probabil că a făcut-o acum 10 ani. Crezi că te gândești la asta mai puțin acum decât acum cinci ani?

Michelle: [00:22:44] Oh, cu siguranță mult mai puțin.

Gabe: [00:22:45] Deci, există cu adevărat o oarecare înțelepciune în timp, vindecă toate rănile.

Michelle: [00:22:49] Și știi că locuiești într-o altă țară.

Gabe: [00:22:52] Așa că a trebuit să-l ucid pe tatăl meu biologic. A trebuit să-l trimiți pe fratele tău în altă țară și acum brusc ne îmbunătățim. Este fantastic. Acesta este cu siguranță un sfat care poate fi acționat. Toată lumea este încântată că ascultă acest episod al unui podcast bipolar schizofrenic, deoarece acum își pot bate propriile rumegări cu moartea și deportarea.

Michelle: [00:23:15] Da.

Gabe: [00:23:16] Nu fiecare episod poate fi un câștigător doamnelor și domnilor, dar sperăm că ați obținut ceva din el. Vă mulțumim pentru acordarea acestui episod din A Bipolar, un schizofrenic și un Podcast. Nu uitați să mergeți la magazin.PsychCentra.com, mai sunt câteva cămăși. Asta e ultima dată. Literal, ultima dată când vom lansa tricourile „Define Normal” la acest spectacol. Deci, dacă v-ați agățat de dorința de a cumpăra unul, acum este momentul. Multumesc tuturor. Vă rugăm să ne placeți peste tot și ne vedem data viitoare.

Michelle: [00:23:45] El este un pula!

Crainic: [00:23:50] Ai ascultat un podcast bipolar, un fel schizofrenic. Dacă îți place acest episod, nu-l ține cont de tine, accesează iTunes sau aplicația ta preferată de podcast pentru a te abona și a revizui pentru a lucra cu Gabe, accesează GabeHoward.com. Pentru a lucra cu Michelle, accesați Schizophrenic.NYC. Pentru resurse gratuite de sănătate mintală și grupuri de sprijin online. Accesați site-ul web oficial .com Show .com/bsp, ne puteți trimite un e-mail la [email protected]. Vă mulțumim că ați ascultat și distribuiți pe larg.

Faceți cunoștință cu gazdele dvs. bipolare și schizofrenice

GABE HOWARD a fost diagnosticat oficial cu tulburări bipolare și de anxietate după ce a fost internat într-un spital de psihiatrie în 2003. Acum, în recuperare, Gabe este un activist proeminent în domeniul sănătății mintale și gazdă a podcastului premiat Psych Central Show. De asemenea, este un scriitor și vorbitor premiat, călătorind la nivel național pentru a împărtăși povestea plină de umor, dar educativă, a vieții sale bipolare. Pentru a lucra cu Gabe, vizitați gabehoward.com.

MICHELLE HAMMER a fost diagnosticată oficial cu schizofrenie la vârsta de 22 de ani, dar a fost diagnosticată incorect cu tulburare bipolară la 18 ani. Michelle este o avocată premiată pentru sănătate mintală care a fost prezentată în presă în întreaga lume. În mai 2015, Michelle a fondat compania Schizophrenic.NYC, o linie de îmbrăcăminte pentru sănătate mintală, cu misiunea de a reduce stigmatul, începând conversații despre sănătatea mintală. Ea crede cu tărie că încrederea te poate duce oriunde. Pentru a lucra cu Michelle, vizitați Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->