Podcast: întrebări bizare pe care psihiatrii și terapeuții le-au pus

Există o presupunere printre mulți americani că medicii sunt destul de drăguți și știu întotdeauna despre ce vorbesc. Psihiatrii lucrează cu bolnavii mintali, așa sunt cu siguranță mai deștepți decât pacienții lor. Pentru că, la urma urmei, pacienții lor sunt „nebuni”. Dreapta?

În acest episod, gazdele noastre discută de fiecare dată când psihiatrii și terapeuții nu au fost la înălțimea hype - sau stereotip.

ABONAȚI-VĂ ȘI EXAMINAȚI

„Terapeuți și psihiatri. . . Nu știu totul. ”
- Gabe Howard

Repere din episodul „Întrebări despre psihiatri și terapeuți”

[1:00] Care este cel mai ciudat lucru pe care i l-a spus vreodată unui psihiatru Michelle despre boala ei?

[6:00] Care este cel mai ciudat lucru pe care i l-a spus vreodată un terapeut lui Gabe despre boala sa?

[17:00] Primul psihiatru al Michelle a fost. . . nu grozav.

[19:30] Gabe a avut odată o problemă juridică cu un terapeut.

[26:30] Ce ar trebui să faceți dacă aveți de-a face cu un psihiatru și / sau terapeut rău.

Transcriere generată de computer pentru spectacolul „Întrebări bizare pe care le-au pus psihiatrii și terapeuții”

Nota editorului:Rețineți că această transcriere a fost generată de computer și, prin urmare, poate conține inexactități și erori de gramatică. Mulțumesc.

Narator: [00:00:09] Din motive care scapă cu totul de toți cei implicați. Ascultați A Bipolar, A Schizophrenic și A Podcast. Iată gazdele tale, Gabe Howard și Michelle Hammer. Vă mulțumim că v-ați conectat la A Bipolar, A Schizophrenic și A Podcast.

Gabe: [00:00:21] Sunt Gabe, bipolar.

Michelle: [00:00:23] Sunt Michelle, schizofrenică.

Gabe: [00:00:24] Și suntem aici să discutăm. Ei bine, ciudat pe care ni l-au spus medicii despre boala noastră mentală și, pentru a clarifica, ne referim la psihiatri, terapeuți, psihologi, medici de urgență, asistenți sociali, medici generaliști, doamna ciudată de la îngrijiri urgente. Cuprindem tot personalul medical. Michelle!

Michelle: [00:00:50] Da.

Gabe: [00:00:50] Care este cel mai ciudat lucru pe care ți l-a spus un doctor despre schizofrenie?

Michelle: [00:00:56] Cel mai ciudat lucru despre schizofrenie ... pe care l-au întrebat vreodată medicii? Ei bine, eu ... înainte de a fi diagnosticat oficial cu schizofrenie, dar știam că am schizofrenie. Așadar, am încercat să ajung la un psihiatru. Era un terapeut cu care vorbeam și stăteam într-un fel așezat acolo, nu vorbeam cu adevărat și spuneam doar că nu mă pot concentra. Eram ca și cum aș vedea lucruri. Chestii de genul asta.

Dar știam că am schizofrenie. Așadar, am încercat să ajung la un psihiatru. Era un terapeut cu care vorbeam și stăteam într-un fel așezat acolo, nu vorbeam cu adevărat și spuneam doar că nu mă pot concentra. Eram ca și cum aș vedea lucruri. Chestii de genul asta.

Michelle: [00:01:19] Și tocmai stăteam așezat acolo și ea îmi spune „știi că nu te comporti ca o femeie, așa cum ar trebui să acționezi atractivitatea ta”.

Gabe: [00:01:28] Ce.

Michelle: [00:01:29] Da.

Gabe: [00:01:30] Ce criterii de diagnostic credeți că așteptați așteptați.

Gabe: [00:01:34] Este aceasta o poveste adevărată.

Michelle: [00:01:35] Aceasta este o poveste adevărată. Mi-a spus de mai multe ori de mai multe ori mi-a spus asta. Nu acționezi așa cum ar trebui să acționeze o femeie de atractivitatea ta.

Gabe: [00:01:45] Pentru că ai avut atât de multă încredere încât și-a dat seama că, pentru că ești atât de urât, ar trebui să fii mai mult.

Michelle: [00:01:50] Nu. Parcă ar fi fost ca Nu al tău. Era ca și cum ai fi prea drăguț ca să te comporti ciudat.

Gabe: [00:01:58] Ești sigur că acolo se îndrepta.

Michelle: [00:01:59] Cred că acolo se ducea cu ea.

Gabe: [00:02:01] Pur și simplu presupui că te spunea drăguță, nu era așa.

Michelle: [00:02:04] Mă spunea atrăgătoare.

Gabe: [00:02:06] Într-adevăr. Sunt de acord. Îți dau greu.

Michelle: [00:02:08] Chiar ești.

Gabe: [00:02:09] Crezi că există. Din nou încercăm să examinăm lucrurile din toate părțile.

Gabe: [00:02:16] Care crezi că a fost scopul ei de a pune acea întrebare.

Michelle: [00:02:20] Nu era o întrebare, ci o declarație.

Gabe: [00:02:22] Care credeți că a fost scopul declarației.

Michelle: [00:02:25] Tot ce am simțit a fost în regulă. Ea crede că arăt frumos și că nu acționez normal.

Gabe: Da, vedeți un profesionist în sănătate mintală.

Michelle: [00:02:33] Dar nu înțeleg.

Michelle: [00:02:34] Nu știu ce a fost urât cu el. Ei bine, dacă aș fi extrem de urât, atunci ea ar fi spus bine că pur și simplu nu acționezi corect.

Michelle: [00:02:41] Ea nu ar fi adăugat atractivitatea. Ce legătură are atractivitatea cu sănătatea mintală, bolile mentale și schizofrenia. Ce legătură are atractivitatea cu ideea asta.

Michelle: [00:02:52] Eu pur și simplu nu avea sens pentru mine atractivitatea și acționarea într-un anumit fel. Ce ce.

Gabe: [00:03:00] Sunt complet de acord.

Gabe: [00:03:01] Și acesta este cu adevărat cel mai ciudat lucru care ți-a fost întrebat vreodată.

Michelle: [00:03:04] Că îmi amintesc ca acum, este cel mai ciudat lucru pe care mi l-a spus vreodată cineva. Un alt lucru pe care mi l-a spus această femeie a fost că vreun iubit sau iubită ți-a spus vreodată că te iubește.

Gabe: [00:03:18] Acum pot să mă agăț.

Gabe: [00:03:20] Cred că este o întrebare ciudată la suprafață, dar că ar putea avea unele criterii de diagnostic. Adică ce simți despre tine. Ai avut relații stabile. Există o întrebare bună despre cum te-ai simțit când ți-a spus cineva asta. Pentru că am avut odată un terapeut care mi-a întrebat ce anume am făcut, recunosc pe deplin că am crezut ciudat la acea vreme m-a întrebat dacă părinții mei mi-au spus că mă iubesc. Și m-am gândit că da, îmi spun asta tot timpul. Și am crezut că este o întrebare cu adevărat ciudată. Dar ani mai târziu am aflat că, dacă aș fi fost ca nu, părinții mei mă urăsc așa ar fi un bun indiciu al vieții mele de acasă sau poate al altor lupte cu care mă duc. Cred că este un pic ciudat, tot ce știi ați avut vreodată ca o relație romantică cu ea, dar. Acea. Aceasta ar putea fi una dintre acele întrebări ciudate care ar putea avea o oarecare valoare.

Michelle: [00:04:10] Ar putea avea ceva valoare, dar este foarte ciudat. Se pare că dacă nu acționez așa cum ar trebui să acționeze o fată din atractivitatea mea, atunci cred că nu știi că nimeni nu-mi spune că și ei mă iubesc.

Gabe: [00:04:21] Doar din curiozitate, Michelle.

Michelle: [00:04:22] Da.

Gabe: [00:04:23] Simți că acționezi corespunzător pentru o femeie de atractivitatea ta.

Michelle: [00:04:27] Cum ar trebui să acționeze o femeie din atractivitatea mea.

Gabe: [00:04:31] Oh, văd ce ai făcut acolo. Nu, de fapt nu. Ce.

Gabe: [00:04:36] habar n-am. Asta este doar nuci. Este nebun.

Michelle: [00:04:40] define find me that într-un jurnal medical cu niveluri de atractivitate și personalitate.

Gabe: [00:04:47] Ei bine, probabil că există. Aspectele noastre determină tipurile de locuri de muncă pe care le primim tipul de asistență medicală pe care o primim acolo unde trăim nivelul nostru de succes.

Michelle: [00:04:56] Scuză-mă, Danny DeVito are destul de succes în ciuda aspectului său Deci nu chiar.

Gabe: [00:05:01] Da. Și așa ca Steve Buscemi. Dar trebuie să recunoașteți că majoritatea bărbaților de frunte de la Hollywood nu seamănă cu Steve Buscemi și Danny DeVito.

Michelle: [00:05:15] Este adevărat. Este adevărat. Dar spun pentru o femeie de la Hollywood că de obicei trebuie să fie mult mai fierbinți. La fel ca toate acele comedii de sit, știi că este soția fierbinte și soțul urât.

Gabe: [00:05:24] Oh, da. Da. Asta mi-a dat speranță în copilărie. Nu voi minți pentru că eram, eram ca un adolescent cu fund urât și aprindeam televizorul și aș fi ca și cum aș fi bine.

Gabe: [00:05:33] O vei lua pe Lisa Remini.

Gabe: [00:05:34] În totalitate. Este Layah?

Michelle: [00:05:37] A fost Leah, este Leah!

Gabe: [00:05:39] Oh, este Leah. Într-adevăr. Îmi pare rău, îmi pare rău, Leah Remini. Am uitat numele tău.

Gabe: [00:05:44] Acum e plăcută acum că a părăsit Scientologia.

Michelle: [00:05:47] Bine pentru ea. Bun pentru ea.

Gabe: [00:05:49] S-a întors la Kevin James pentru un sezon al unui spectacol care a fost anulat, deoarece se pare că nu poți reface spectacolul cu un titlu diferit 20 de ani mai târziu, unde au greșit este că ar trebui să tocmai am adus înapoi același spectacol 20 de ani mai târziu.

Gabe: [00:06:06] Da, nu știu.

Michelle: [00:06:07] Ok. Care este cel mai ciudat lucru care v-a fost întrebat vreodată.

Gabe: [00:06:11] Mi s-a cerut o mulțime de lucruri foarte ciudate pe care acum am ajuns să le dau seama că au multă valoare intrinsecă. după cum știți unul dintre lucrurile când am realizat spectacolul, am vorbit despre modul în care toți medicii noștri ne-au întrebat despre obiceiurile noastre de masturbare și despre cum este într-adevăr jenant și nu vom petrece mult timp. Dar întotdeauna am crezut că asta este, sincer, cea mai ciudată întrebare. Te masturbezi? Cat iti ia? Doamne, de ce mă întreabă asta? Dar, desigur, efectele secundare sexuale ale medicamentelor sunt așa cum sunt. Aceasta este de fapt o întrebare foarte bună pe care o poate pune un psihiatru. Este cu adevărat important faptul că este motivul numărul unu pentru care oamenii încetează să mai ia medicamente, astfel încât să se îndrepte către curba respectivă și să discute despre ea este foarte bun. Dar nu am să mint. Când aveam 25 de ani, așezat într-un cabinet medical în fața unui bărbat de 60 de ani, care stătea cu o bănuială și era ca „Masturbați” Îmi place al meu, voiam doar să fiu ca Nu, nu, nu. Ca toată vina mea catolică a venit ca o inundație în corpul meu. Și știi că da. Și am făcut și am răspuns sincer, pentru că așa ai grijă.

Gabe: [00:07:15] Deci, aceasta este o întrebare bună. Dar cu siguranță una ciudată, dar aceasta este povestea pe care vreau să o împărtășesc. Acesta nu este cel mai ciudat lucru.

Gabe: [00:07:21] Este cel mai jignitor lucru care mi s-a întâmplat vreodată în terapie și încă mă deranjează până în prezent.

Michelle: [00:07:28] Abia aștept să-l aud.

Gabe: [00:07:30] A existat o perioadă de timp în care nu mă mai vindecam, dar cu siguranță nu eram la fel de bolnavă ca la început. Așa că spun mereu că mi-au luat patru ani de la diagnostic până la recuperare, pe care îl definesc ca petrecând mai mult timp trăindu-mi viața decât petrecând cu tulburarea bipolară. Așadar, probabil că aproximativ trei trei ani și jumătate în care mă descurcam destul de bine, nu era chiar acolo, ci foarte foarte aproape și lucram cu un terapeut pentru a ști care sunt următorii mei pași. Cum arată viața după combaterea tulburării bipolare.

Gabe: [00:08:03] Și am spus că știi că cred că aș vrea să fiu vorbitor public. Și a spus De ce vrei să fii vorbitor public?

Gabe: [00:08:12] Și am spus că persoana din istorie pe care o admir cu adevărat cel mai mult și că am citit multe despre și studiez este dr. Martin Luther King Junior.

Gabe: [00:08:22] Îmi place foarte mult pentru că a schimbat modul în care oamenii se simțeau despre lucruri, folosind în mare parte cuvintele sale, el le explica oamenilor lucrurile într-un mod pe care oamenii îl puteau înțelege. Nu am trăit mișcarea pentru drepturile civile. Nu m-am născut până în 1976, așa că citesc toate aceste lucruri înapoi, dar îi urmăresc discursurile și cred că wow el ia o problemă foarte complexă de structură socială și a făcut-o atât de populară îl poate înțelege și oamenii l-au urmat și l-au respectat. Și am vrut să fiu ca el. Vreau ca până în ziua de azi să fiu ca el și am spus că vreau să fiu vorbitor public la fel ca Dr. King. Și eram mândru așa că asta îmi doream. Acesta a fost visul meu. Și s-a uitat la mine și a spus că asta este grandiozitate. Trebuie să vorbești cu psihiatrul tău. Trebuie să te tratezi. Nu vei fi niciodată la fel de bun ca Dr. King.

Michelle: [00:09:16] Woah.

Gabe: [00:09:17] Și am spus Nu, nu, nu, eu nu spun că sunt la fel de bun ca Dr. King sau că voi fi așa cum sunt, spun doar că eu vreau o carieră ca cea a doctorului King, doar că scot o persoană faimoasă din fund pentru a-i explica sau pe cineva la care mă uit, pentru că dacă aș spune că vreau să fiu vorbitor public ca John Doe, ai spune Cine este John Doe. Nu spun că cred că sunt la fel de bun ca Dr. King sau voi fi la fel de bun ca Dr. King, spun că este ca visul meu. Scopul meu.

Gabe: [00:09:46] Și este ca și cum ai fi nevoie să înțelegi că acest tip de gândire va servi doar pentru a te răni.

Gabe: [00:09:51] Trebuie să-ți înțelegi limitele ca persoană care trăiește cu tulburare bipolară, pe care nu o poți face pentru că este unul dintre cei mai mari oratori ai timpului nostru și îți menționezi numele în aceeași respirație cu el.

Gabe: [00:10:04] Este doar o boală mintală.

Michelle: [00:10:08] Interesant. Doar boala mintală este aceea că este diferența.

Gabe: [00:10:12] Și am spus Uite că nu m-ai auzit niciodată vorbind. De unde știți. Poate că sunt deja la fel de bun ca el. Nu cred, pentru că sunt teribil, dar într-adevăr nu pot, nu mă pot strădui să fiu la fel de bun ca cel mai bun. La fel ca fiecare persoană, atunci când se așează în cariera aleasă, nu ar trebui să caute pe cine este cel mai bun și să aspire să fie atât de bun. Doar pentru că aspiri să fii la fel de bun ca cel mai bun nu înseamnă că crezi că ești. fiecare jucător de baschet debutant când Michael Jordan juca. Au muncit din greu pentru a fi la fel de buni ca Michael Jordan.

Gabe: [00:10:45] Nimeni nu a lovit-o, dar cineva a reușit în cele din urmă. Pălării de pe LeBron.

Gabe: [00:10:50] Dar există o diferență între a dori să fii la fel de bun ca cineva și a gândi înșelător că ești. Niciodată nu am spus că sunt deja la fel de bun cum n-a spus-o niciodată Dr. King. Încă nu o spun și sunt un vorbitor public fantastic. Muncesc din greu pentru a fi un bun orator public și mă străduiesc în fiecare zi să fiu un orator public mai bun. Dar nu aș spune niciodată că sunt la fel de bun ca Dr. King. Nu trebuie să decid asta. Asta trebuie să decidă publicul.

Michelle: [00:11:19] Este adevărat.

Michelle: [00:11:20] Este pentru public. Este cât de mult îți place să le atingi în public. Nu atingeți rău nu atingeți bine rău.

Michelle: [00:11:28] Eu despre asta, dar cum. Este ceea ce învață din ceea ce spui și cât de puternic este. Dacă oamenii sunt atenți. Dacă vă implicați în toate acestea. Îmi amintesc când i-am spus medicului meu că vreau să fiu vorbitor public, am spus că vreau să fiu la fel de bun ca Obama. Și mi-a spus cam bine că asta e un lucru pe care trebuie să-l caute cineva, da, știu că avea multe. El a spus că are multă experiență și că are ajutor cu discursurile sale, dar tu te poți strădui să fii la fel de bun ca Obama.

Michelle: [00:11:56] Va fi o provocare, dar cred că este o persoană bună.

Gabe: [00:12:00] Asta și asta este tot ce mi-am dorit cu adevărat și ceea ce m-a deranjat cel mai mult este pentru mine, a fost un fel de declarație de aruncat. Cautam doar un exemplu de cineva a carui cariera doresc sa o imit.

Michelle: [00:12:11] Căutați încurajări. Chiar am fost. El doar te-a închis. Da. Ai scăpat de tipul ăsta?

Gabe: [00:12:17] Da. Bun. Da am făcut. Bun. Dar a durat încă câteva săptămâni. Adică am mai urmat câteva sesiuni și l-am adus din nou pentru că voiam închidere. M-am gândit că poate a înțeles greșit. Așa că câteva săptămâni mai târziu am avut o altă întâlnire și am spus că știi că vreau să vorbesc despre chestia asta cu Dr. King.

Gabe: [00:12:35] Și a reiterat că m-a întrebat dacă am vorbit cu medicul meu despre gândurile mele grandioase. Dacă aș fi hipomaniac și indiferent de ce aș spune, nu se va descurca. El a crezut cu adevărat că cel mai bun ajutor pentru Gabe Howard în acel moment a fost să mă asigur că am înțeles că dorința de a fi un bun vorbitor public și dorința de a fi la fel de bun ca unul dintre cei mai buni vorbitori publici din istorie a fost un exemplu de grandiositate și Doar că nu am spus că sunt. Am spus că vreau să fie și sunt dispus să depun toată munca. Sunt încă dispus să pun toată munca, dar ascultă, am un vis de claritate. Nu înțeleg de ce nu putem învăța de la oamenii de deasupra noastră. Știi că oamenii vorbesc despre cum nu învățăm din istorie și istoria este sortită să se repete.

Gabe: [00:13:27] Și intru și mă așez și spun că învăț din istorie, respect oamenii care au venit înaintea mea. Aflu despre oamenii care au venit înaintea mea și chiar respect asta. Dr. King a fost nonviolent. Chiar respect asta. Dr. King nu și-a opus dușmanii. Respect că Dr. King nu a numit nume de oameni. Respect faptul că Dr. King a vorbit cu un mare risc personal pentru finanțele sale, viața sa personală și, în cele din urmă, siguranța sa, care nu cred că cauza noastră este la fel de periculoasă, evident.

Michelle: [00:14:01] Dar vreau să spun da. Faceți tot ce puteți face pentru a fi un vorbitor public mai bun. Adică, cândva vorbeam, ai spus că te uiți chiar și la predicatori vorbind.

Gabe: [00:14:09] Da. Da, mă descurc destul de bine pentru un drept ateu.

Michelle: [00:14:11] Da, pentru că eram, cred că mă uitam la televizor ca un televizor care abia avea canale.

Michelle: [00:14:17] M-am împotmolit să mă uit la un predicator vorbind și eram ca și cum ai privi acest predicator plecat. El este grozav.

Michelle: [00:14:23] Și ți-am spus despre asta și ești ca Oh, da, nu am fost predicator, pentru că tot timpul cum fac asta, cum comandă un public cum spun o poveste ca mine Nu, nu ascult predicatorii niciodată, pentru că sunt evreu. Ascultând acest tip vorbind. Am fost ca wow, el și-a captivat publicul cu povestea pe care o spune. Vreau să pot captiva un public de genul asta.

Gabe: [00:14:48] Da.

Michelle: [00:14:48] Asta nu este grandiozitate. Nu, eu vreau să fiu atât de bun și încerc să înțeleg ce a făcut acea persoană pentru a putea controla o cameră atât de bine.

Gabe: [00:14:57] Bine. Dreapta. Da. Și priviți terapeuți, ei nu știu totul. Dacă mergi la un terapeut și îți spun ceva care nu stă bine. Primul lucru pe care ar trebui să-l faci absolut este să le vorbești despre asta. Nu ar trebui să presupunem doar că neînțelegerea este atunci un tâmpit. M-am întors și am discutat cu el și s-a dublat. Și apoi mi-am dat seama că am nevoie de un nou terapeut. Dar am făcut tot ce am putut. Am pus două săptămâni între acele două întâlniri, așa că am lăsat praful să se așeze. M-am liniștit, am vorbit cu alți oameni despre asta. Am vorbit cu prietenii mei. Sunt ca și cum știi că tipul ăsta mi-a spus X și de aceea am făcut-o pentru că m-au încurajat ca Uite că ai înțeles-o așa. Nu sună bine, Gabe. Și nu spuneau că este rău. Spun asta pentru că neînțelegerile se întâmplă tot timpul. Ei fac ca neînțelegerile să se întâmple tot timpul.

Gabe: [00:15:41] Așa că m-am întors și am încercat să vorbesc cu el, dar el a fost foarte clar că nu voi fi niciodată vorbitor public.

Michelle: [00:15:50] Umm, poate să-l tragă.

Gabe: [00:15:51] Da, da, da. De fiecare dată când merg pe scenă uneori mă gândesc la el și mă face să zâmbesc.

Gabe: [00:15:58] Amintiți-vă că cele două mii de oameni mi-au făcut o ovație în picioare.

Michelle: [00:16:02] Da, da, da, da. Ar trebui să îi trimiți un videoclip.

Gabe: [00:16:05] Doamne mi-aș dori să o am.

Michelle: [00:16:08] Să ne oprim și să ascultăm o reclamă.

Gabe: [00:16:10] Ne vom întoarce imediat.

Narator: [00:16:13] Acest episod este sponsorizat de betterhelp.com consiliere online sigură convenabilă și la prețuri accesibile. Toți consilierii sunt profesioniști acreditați autorizați. Orice lucru pe care îl partajați este confidențial. Programați sesiuni video sau telefonice securizate, plus chat și mesaje text cu terapeutul dvs. ori de câte ori credeți că este necesar. O lună de terapie online costă adesea mai puțin decât o singură sesiune tradițională față în față. Accesați betterhelp.com/ și experimentați șapte zile de terapie gratuită pentru a vedea dacă consilierea online este potrivită pentru dvs. Betterhelp.com/.

Michelle: [00:16:44] Și ne-am întors.

Gabe: [00:16:45] Michelle, care sunt alte lucruri ciudate pe care ți le-au spus medicii. Ce sunt medicii instituții medicale oameni de sănătate mintală medicii generaliști oricine altcineva în afară de mama ta. Să o lăsăm pe mama ta în afara acestui episod.

Michelle: [00:16:56] Primul psihiatru pe care l-am văzut la 18 ani în prima săptămână mi-a dat o rețetă pentru niște medicamente. Și atunci, când am apărut săptămâna următoare, ea vorbea despre faptul că mi-a dat mai multe mostre de medicament. Am spus bine că nu îmi prescrii o rețetă săptămâna trecută și ea merge oh Ți-am dat un scenariu săptămâna trecută. Din ce ți-am dat-o.

Gabe: [00:17:18] Nici măcar nu știa?

Michelle: [00:17:18] Știa chiar că trebuie să-mi dea o rețetă și nu știa medicamentul. Mi-a dat-o. Ce medicament chiar mi-a prescris.

Gabe: [00:17:26] Așadar, vizitați un medic care nu știa ce medicamente luați.

Michelle: [00:17:29] Sau că chiar mi-ar fi scris o rețetă.

Gabe: [00:17:31] Adică este o îngrijire medicală excelentă.

Michelle: [00:17:33] Da. Chiar acolo.

Gabe: [00:17:33] Cum te-a făcut să te simți.

Michelle: [00:17:36] M-a făcut să simt că nu-i pasă de mine. Nu făcea nimic în interesul meu. Și după întreaga dezastru din povestea mea despre polițiști pe care probabil ați auzit-o și în episodul anterior a fost concediată.

Gabe: [00:17:48] Oh wow.

Michelle: [00:17:49] Da.

Gabe: [00:17:49] Știm cu toții că nu există îngrijiri bune. Nu cred că nu ascultă cineva ca Oh atunci când medicul tău nu știe ce medicament folosești, ai grijă. Știm cu toții că acest lucru înseamnă că nu primești îngrijiri bune și nu contează dacă este vorba de un psihiatru sau de un spațiu de sănătate. Dacă medicul dumneavoastră nu știe ce vă prescrie, este destul de trist. Dar ai 18 ani.

Michelle: [00:18:07] Primele medicamente pe care le-am făcut vreodată.

Gabe: [00:18:09] Primele medicamente pe care le-ai făcut vreodată, un doctor este foarte cavaler.

Michelle: [00:18:11] Da.

Gabe: [00:18:12] Așa te-a făcut să te întorci până la a primi îngrijiri medicale.

Michelle: [00:18:16] Da, pentru că niciodată nu mi s-a spus că medicamentele te pot face să te supere mai tare. Așadar, aș lua-o și apoi aș înceta să o iau și apoi aș lua-o și apoi aș înceta să o iau. Și pur și simplu nu a mers niciodată bine pentru că am crezut că voi lua medicamente. Mă voi simți fericit că voi fi mai bine.

Michelle: [00:18:32] Nu a funcționat pentru că am fost diagnosticat ca bipolar, despre care acum știm că este incorect. Așa că am fost greșit în primul rând. Așa că, când m-a întrebat ce mai fac, am fost nenorocită, dar nu mai alergam ca un maniac. Am fost ca și cum aș fi bun, sunt bun, cred. Dar, ca și ea psihiatru, ar fi trebuit să observe că spun că da, cred că sunt fericit. Sunt ca și cum aș fi bun.

Michelle: [00:18:53] Nu crezi că un psihiatru ar fi observat că acesta nu este un exemplu de comportament fericit?

Gabe: [00:18:59] Știi că nu am fost acolo, dar.

Michelle: [00:19:02] Dar dacă aș fi așa cum mă simt atât de grozav acum îmi plac aceste medicamente! spre deosebire de eu, știi că mă simt bine.

Michelle: [00:19:11] Da, mă simt bine. Da. Adică da, da, știu OK.

Gabe: [00:19:16] Da, păreai ca un apartament.

Michelle: [00:19:18] Și spune că asta ar trebui să observe un doctor despre tine când te duci la aceste lucruri și, evident, nu a făcut-o, nu și-a făcut treaba corect.

Michelle: [00:19:28] Gabe îmi spune un alt lucru ridicol: un medic, un practicant, un terapeut psihiatru, oricine, orice ți-au spus.

Gabe: [00:19:37] Dacă știi, din păcate, am, am unul care a implicat un pseudo proces și trebuie să fiu foarte atent să nu dau o mulțime de detalii, dar linia de jos pe care vreau să o discut în timp ce vedeam un terapeutul și terapeutul au început să facă niște lucruri ciudate, cum ar fi unele lucruri care nu sunt OK și le-am spus oamenilor din jurul meu că le-am spus cuplului prietenilor mei că acest lucru se întâmplă și nu m-au crezut. Și am spus că se întâmplă și el face aceste lucruri și sunt ca Nu, nu te credem. Și am continuat să insist că se întâmplă și nimeni nu mă va crede. Și, în cele din urmă, după câteva săptămâni, am renunțat, am renunțat la terapeutul respectiv. Am spus că nu mă mai duc la el și am schimbat, am trecut la un terapeut diferit și a trebuit să încep programul, a fost un fel de mizerie și apoi trece un an. Și oamenii erau supărați pe mine pentru că am renunțat. Mi-au spus că am acționat iresponsabil că terapeuții nu se comportă astfel încât acest tip de comportament este ilegal și că acest lucru nu se va întâmpla niciodată. Și totul era în capul meu și asta a fost doar o parte din amăgirile mele paranoice și eram atât de disperată după ajutor și acum renunțam la acest terapeut grozav și eu, ei chiar m-au rușinat.

Gabe: [00:20:44] A fost intens. Avansează aproximativ un an și jumătate, dă sau ia. Și stau la serviciu și el îmi sună șeful. tocmai a luat telefonul și îmi sună șeful. Deci, el spune că are un client și că nu va da numele clientului, dar că clientul respectiv a raportat că am lovit-o că eu o ceream să iasă și acest lucru este inadecvat, deoarece se află într-un loc atât de vulnerabil. Vreau să fiu destul de clar despre câteva lucruri foarte rapide. La momentul când eram singură, această femeie avea mult peste vârsta majoratului. Era la vârsta de 20 de ani și trei nu s-a întâmplat niciodată. Nu am rugat-o niciodată pe această femeie. Nu am făcut-o. Nu am întrebat-o niciodată, nu am cochetat-o ​​cu ea, nu am lovit-o niciodată. În nici un caz.

Michelle: [00:21:38] Nu nu nu nu clipi nici masaje.

Gabe: [00:21:39] Nu, nici un clip, nu masaj, nimic. Era voluntară pentru o organizație la care am lucrat. Motivul pentru care spun că am fost amândoi adulți și că am fost amândoi singuri se datorează faptului că, chiar dacă aș fi cerut-o afară, nu există nicio crimă aici. Nu-l chemați pe un șef al unor corpuri să-i raporteze pentru hiper sexualitate, pentru că au cerut o singură femeie să iasă.

Gabe: [00:22:00] Dar faptul că nu s-a întâmplat niciodată a fost chiar mai rău.

Gabe: [00:22:05] Și mi-a spus că vreau să știți că știu lunga istorie a comportamentului sexual inadecvat al lui Gabe, pe care, în corectitudine, am o istorie lungă de comportament sexual inadecvat.

Michelle: [00:22:17] Terapeutul i-a spus asta șefului tău.

Gabe: [00:22:19] Da.

Michelle: [00:22:19] Nu este vorba despre încălcarea contractului.

Gabe: [00:22:21] Eu așa am văzut-o. Deci. Așa că șeful meu, bineînțeles, a venit la mine și mi-a spus că primesc rapoarte despre asta. Știi ceva despre asta. Și am spus că am spus că nu am întrebat pe nimeni care să se ocupe de locul nostru de muncă ca nimeni. De fapt, sunt cam pe jumătate cu fosta mea iubită. A fost o perioadă ciudată când am spus, așa că habar n-am. Și a spus Bine, voi monitoriza situația. Câteva zile mai târziu, a venit o scrisoare de la persoana care a enumerat de fiecare dată că am făcut-o să se simtă inconfortabilă și mi s-a permis să văd scrisoarea și era atât de hokum. Parcă știai că m-a făcut să mă simt inconfortabil pentru că mi-a trimis un text acasă. Când i-am spus că nu am o plimbare, mi-a oferit să mă plimb. Lucruri care s-au întâmplat. Și apoi a continuat să explice că se află doar într-un loc foarte vulnerabil și că nu dorește această atenție pentru bărbați. Asculta. Este complet problema ei și orice terapeut bun ar fi spus că uite dacă un bărbat te întreabă, trebuie să-i spui nu.

Gabe: [00:23:33] Dacă un bărbat nu îți respectă limitele, trebuie să-l anunți sau ar fi putut să spună că ești voluntar pentru o organizație. El este coordonatorul voluntarilor. Este treaba lui să urmărească cu tine. Așadar, citești greșit situația. Oricare dintre acestea ar fi fost mai potrivit decât el să ridice telefonul și să încerce să mă concedieze de la slujba mea.

Michelle: [00:23:49] Nu pot.

Gabe: [00:23:51] El a încheiat apelul către șeful meu cu tine, trebuie să-ți regândești angajarea.

Michelle: [00:23:57] Aș vrea.

Michelle: [00:24:00] Oh, Doamne, nici nu-mi pot imagina ce aș fi făcut.

Gabe: [00:24:02] Am angajat imediat un avocat. O zi buna.

Michelle: [00:24:04] Ești deștept Gabe pentru că aș avea. Nu pot spune asta cu voce tare.

Gabe: [00:24:07] Am angajat un avocat și am depus o plângere atât la șeful său, cât și la consiliul de etică. Ar certifica acest lucru asistenții sociali. Am depus plângeri imediat. Consiliul de etică a venit pentru că un asistent social. Comitetul de etică s-a întors și a spus că nu a încălcat nicio lege, deoarece avea datoria de a avertiza. Sunt manager voluntar pentru o organizație caritabilă.

Gabe: [00:24:31] Și avea datoria de a avertiza datoria de a avertiza.

Michelle: [00:24:34] El le-a spus șefilor tăi informațiile tale personale.

Gabe: [00:24:37] Da. Da, comisia de etică a spus că este în regulă și că au închis cazul.

Gabe: [00:24:41] În cazul în care am primit înapoi, avocatul a primit o declarație că acest lucru nu se va mai întâmpla niciodată și că nu vom mai vorbi niciodată despre asta, motiv pentru care sunt foarte clar să nu folosesc nume pe care le-am a schimbat sexul și lucruri de genul acesta. Așadar, vreau doar să fiu foarte, foarte, foarte foarte clar că motivul pentru care acest lucru este atât de dăunător este, desigur, pentru că refuz să văd un terapeut timp de doi ani după doi ani, în cele din urmă am fost la un terapeut pentru a discuta exact acest lucru și terapeutul care este încă terapeutul meu astăzi a fost incredibil de receptiv, a spus că nu în niciun caz este rezonabil.

Gabe: [00:25:17] Toți oamenii care mi-au spus că sunt înnebunită când le-am raportat, hei, cred că această persoană este în afara rockerului lor. Știi, iertă jocul de cuvinte. Mi-am cerut scuze abundent și mi-am spus că ar fi trebuit să mă asculte. Ar fi trebuit să investigheze mai mult. Și povestesc acum din două motive foarte importante. Sincer unul, dacă credeți că medicul dumneavoastră este oprit, spuneți cuiva să primească ajutor și rugați-i să investigheze în numele dvs.Și al doilea motiv pentru care spun această poveste este că dacă le spui în prezent celor dragi asta sau prietenilor tăi sau sistemului tău de asistență și nu cred că joci acest podcast pentru ei, nu spun că ai dreptate. Este cu siguranță posibil să greșești, dar dacă sistemul tău de asistență nici măcar nu va investiga, nici măcar nu vei purta o conversație, nu vei vorbi cu supraveghetorul și nu vei ajunge la fundul motivului pentru care te simți așa. Îți faci un mare serviciu în terapie, deoarece dacă mergi la terapie, simțind că ești abuzat, nu primești o terapie bună. Așa că le-am spus oamenilor din jurul meu pentru că voiam să investigheze în numele meu pentru că aș fi putut să mă înșel.

Gabe: [00:26:22] Voi fi primul care va recunoaște că m-am înșelat în legătură cu terapeuții medici, etc. Așadar, nu ar fi nerealist sau nerezonabil pentru mine să citesc greșit situația, dar nimeni nu a fost nici măcar dispus să investigheze din cauza diagnosticului meu și asta m-a făcut să mă simt cu adevărat singur și cu adevărat vulnerabil.

Gabe: [00:26:49] Așadar, vă rog să luați oamenii în serios pentru că, chiar dacă greșim, nu se schimbă faptul că ne simțim așa. În acest caz, am avut dreptate, dar există și alte cazuri în care am greșit. Dar lucrul bun este că, oricând mă plâng, acum oamenii investighează și păstrează o minte deschisă și mă ajută și simt că acest lucru mi-a condus să primesc îngrijiri mai bune și să am mai multă încredere în furnizorii mei.

Michelle: [00:27:12] Că terapeutul sau psihiatrul sau orice altceva care trebuia concediat a tras și a tras.

Gabe: [00:27:20] Chiar nu am idee de ce nu-mi plac atât de mult, dar au făcut lucrurile pe care mi le-au spus în terapie au fost incredibile.

Gabe: [00:27:29] Adică știam că ceva nu este în regulă prin modul în care se comportau. Am fi în grupuri și pentru că exista o componentă de grup la acest tip special de terapie și batjocura era intensă, m-am simțit agresat și abuzat. Și când am raportat-o ​​oamenilor, ei sunt ca Nu, nu, nu este genul de terapie. Și aș intra pe Internet și aș citi despre asta și nu aș fi spus că nicăieri aici nu se spune că ar trebui să spui numele oamenilor. Doar că a fost îngrozitor.

Gabe: [00:27:58] Și a fost intens, dar ascultă, nu vreau să te sperii să nu primești tratament medical. Dacă ascultați acest podcast și auziți, nu căutați tratament pentru bolile mintale, nu ascultați ceea ce spunem. Vă spunem pur și simplu că am fost acolo. Am avut niște lucruri groaznice care ni s-au întâmplat, dar am rămas pe drumul cel bun. Am găsit furnizori mai buni și am primit ajutor și ne-am făcut bine, în niciun moment nu am decis Michelle și eu, hei, putem să ne ocupăm singuri de bipolar și de schizofrenie.

Michelle: [00:28:25] Este adevărat. Nu mă pot descurca singur.

Gabe: [00:28:28] Nu pot găsi o îngrijire medicală bună înlocuiește îngrijirea medicală proastă, dar nu optați pentru nicio îngrijire medicală.

Michelle: [00:28:35] Da, nu oferi asistență medicală.

Michelle: [00:28:37] Nu aveți o experiență proastă și spuneți că nu o veți mai face niciodată. Asta am făcut și asta nu a funcționat când toată afacerea mea a căzut cu povestea mea infamă de polițist. Am spus că nu voi mai avea niciodată grijă de acei oameni și apoi am ajuns înapoi în spital. Deci asta nu a funcționat și când am ieșit din spital a trebuit să mă întorc la terapeutul centrului de sănătate și să vorbesc cu ei și îi explic terapeutului acolo cum a fost vina lor pentru că m-au pus pe medicamente că nu nu-mi place deloc. Și apoi au spus că nu, nu suntem noi.

Michelle: [00:29:09] Acesta este psihiatrul care este centrul de sănătate. Acesta nu este centrul terapeutului.

Michelle: [00:29:14] Așadar, școala spunea că nu este vina lor în terapie. Psihiatrul medical nu a avut nimic de-a face cu terapia, chiar dacă terapeutul mi-a sugerat să merg la psihiatru. Nu și-au asumat vina.

Gabe: [00:29:30] Vrei să spui că trebuie să pledezi pentru tine.

Michelle: [00:29:33] A trebuit să pledez pentru mine, ca și cum femeia ar fi ca și cum nu am fi noi.

Gabe: [00:29:36] Și pentru că ai pledat pentru tine.

Gabe: [00:29:40] Acum aveți un podcast dreapta și o linie de îmbrăcăminte.

Michelle: [00:29:44] Bine.

Gabe: [00:29:45] Și ești prieten cu Gabe. Asta e corect. Două din trei nu sunt rele.

Michelle: [00:29:49] Da.

Gabe: [00:29:49] Vă mulțumesc tuturor că ați acordat săptămâna aceasta. Avem nevoie să faceți câteva lucruri pentru noi, așa că luați un creion și un hârtie. Accesați iTunes, lăsați-ne o recenzie de cinci stele și scrieți ceva ce le place mai mult pentru a partaja acest lucru pe Facebook. Rețelele sociale îl trimit prin e-mail unui prieten. Ne place asta. Trei merg pe .com/BSP și există comentarii sub fiecare. Lasă un comentariu pe care îl iubim și începe aceste conversații. Și, în cele din urmă, nu în ultimul rând, vă rog să aveți o săptămână grozavă.

Gabe: [00:30:15] Vă mulțumim să ascultați și vă vom vedea săptămâna viitoare.

Michelle: [00:30:19] Atractivitate!

Narator: [00:30:20] Ai ascultat un podcast bipolar, un fel schizofrenic. Dacă îți place acest episod, nu-l ține cont de tine, accesează iTunes sau aplicația ta preferată de podcast pentru a te abona și a revizui pentru a lucra cu Gabe, accesează GabeHoward.com. Pentru a lucra cu Michelle, accesați Schizophrenic.NYC. Pentru resurse gratuite de sănătate mintală și grupuri de sprijin online. Accesați site-ul web oficial al .com Show d.com/bsp, puteți să ne trimiteți prin e-mail un [email protected] Vă mulțumim că ați ascultat și distribuiți pe larg.

Faceți cunoștință cu gazdele dvs. bipolare și schizofrenice

GABE HOWARD a fost diagnosticat oficial cu tulburări bipolare și de anxietate după ce a fost internat într-un spital de psihiatrie în 2003. Acum, în recuperare, Gabe este un activist proeminent în domeniul sănătății mintale și gazdă a podcastului premiat Psych Central Show. De asemenea, este un scriitor și vorbitor premiat, călătorind la nivel național pentru a împărtăși povestea plină de umor, dar educativă, a vieții sale bipolare. Pentru a lucra cu Gabe, vizitați gabehoward.com.

MICHELLE HAMMER a fost diagnosticată oficial cu schizofrenie la vârsta de 22 de ani, dar a fost diagnosticată incorect cu tulburare bipolară la 18 ani. Michelle este o avocată premiată pentru sănătate mintală care a fost prezentată în presă în întreaga lume. În mai 2015, Michelle a fondat compania Schizophrenic.NYC, o linie de îmbrăcăminte pentru sănătate mintală, cu misiunea de a reduce stigmatul, începând conversații despre sănătatea mintală. Ea crede cu tărie că încrederea te poate duce oriunde. Pentru a lucra cu Michelle, vizitați Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->