Podcast: Gazda are un atac de panică live în timpul înregistrării

Atacurile de panică au un mod de a apărea în momentele cele mai incomode - cum ar fi atunci când înregistrați un podcast. În acest episod, Gabe are un atac de panică în fața microfonului și decide că căptușeala argintie arată ascultătorilor că chiar și cineva în recuperare are simptome.

Ascultați acest episod pentru a afla despre atacurile de panică și pentru a vedea dacă Gabe face asta bine. (Alertă de spoiler: este bine.)

ABONAȚI-VĂ ȘI EXAMINAȚI

„Ne numim recuperate, dar aceste simptome nu dispar în totalitate.”
- Michelle Hammer

Repere din episodul „Panic Attack Live”

[2:30] Gabe are un atac de panică și l-am înregistrat.

[4:00] Ce a provocat acest atac de panică?

[7:40] Istoria atacurilor de panică ale lui Gabe.

[11:00] De ce Gabe știe atât de multe despre propria sa boală?

[12:50] Prezența lui Michelle și acest spectacol îl fac pe Gabe să fie stresat.

[18:00] Este opinia publică un factor de stres?

[25:00] Simptomele nu dispar complet, chiar și cu medicamente.

Transcriere generată de computer pentru emisiunea „Gazda are un atac de panică în timp ce înregistrați”

Nota editorului:Rețineți că această transcriere a fost generată de computer și, prin urmare, poate conține inexactități și erori de gramatică. Mulțumesc.

Narator: [00:00:09] Din motive care scapă cu totul de toți cei implicați, ascultați un bipolar, un schizofrenic și un podcast. Aici gazdele tale Gabe Howard și Michelle Hammer.

Michelle: [00:00:19] Bine ați venit la Un bipolar, un schizofrenic și un podcast. Sunt Michelle. Am schizofrenie.

Gabe: [00:00:25] Numele meu este Gabe. Am tulburare bipolară.

Michelle: [00:00:27] Și astăzi vorbim despre atacuri de panică. Gabe, ce s-a întâmplat recent?

Gabe: [00:00:35] Așa că o să trag puțin cortina și să explic cum înregistrăm spectacolul.

Gabe: [00:00:40] Pentru majoritatea spectacolelor noastre, Michelle urcă într-un avion și zboară la mine acasă, așa cum ne dedicăm să facem spectacole de bună calitate.

Michelle: [00:00:49] Avionul aterizează de fapt în curtea sa din față.

Gabe: [00:00:52] Este cu adevărat minunat. Am o curte gigantică cu pistă de aterizare.

Michelle: [00:00:56] Da.

Gabe: [00:00:58] Și ne ridicăm în ele sau planificăm spectacolele, înregistrăm spectacolele, mergem să luăm Diet Coke. În mod ciudat ajungem foarte mult la Sam’s Club, dar înregistrăm ca o mulțime de spectacole dintr-o dată.

Gabe: [00:01:10] Ca aceasta este o mare producție de trei / patru zile pentru a înregistra aceste spectacole și o facem foarte mult.

Michelle: [00:01:17] În această zi, eu și Gabe urmărim Curtea Populară și el începe să aibă un atac de panică. Poate că a fost The People’s Court și Gabe merge, am un atac de panică. Să mergem să înregistrăm.

Gabe: [00:01:33] Da. Atunci exact asta s-a întâmplat. Deci, ceea ce urmează să auziți este o versiune foarte editată. Știți că înregistrarea efectivă a fost de aproximativ 45 de minute, poate mai aproape de o oră de când Gabe a avut un atac de panică și Michelle a încercat să-și dea seama ce dracu se întâmplă. Dar l-am editat până la aproximativ 10 minute de sunet de calitate decentă. Este puțin încurcat. Unele dintre tăieturi nu sunt ceea ce v-ați aștepta în mod necesar, dar am vrut să obținem piesele bune și nu am făcut-o. Nimeni nu vrea să audă toate acestea.

Michelle: [00:02:03] Gabe a început să țipe la mine.

Gabe: [00:02:06] A fost distractiv. A fost distractiv. Deci, veți asculta asta pentru următoarele 10 minute și apoi cu Michelle ne vom întoarce pentru a explica ce s-a întâmplat. Începem.

Narator: [00:02:17] Iată gazdele tale Gabe Howard și Michelle Hammer.

Michelle: [00:02:20] Bine ați venit la Un bipolar, un schizofrenic și un podcast. Sunt Michelle. Sunt schizofrenic.

Gabe: [00:02:25] Sunt Gabe. Sunt bipolar și am un atac de panică.

Michelle: [00:02:28] Da, ați auzit toată lumea. Gabe are un atac de panică. Gabe, mi-aș dori să știu cele mai bune lucruri să-ți spun chiar acum pentru a te ajuta să ieși din acest atac de panică. Dar știi ce a provocat acest atac de panică?

Gabe: [00:02:40] Este mult stres. Există o mulțime de ... este foarte stresant să o am pe Michelle acasă și este foarte stresant să faci un podcast și este foarte stresant să vorbim despre încercarea de a ține totul împreună și de a păstra totul ...

Michelle: [00:02:58] Inima ta palpită ca o nebună chiar acum?

Gabe: [00:03:01] Nu cred că este palpitant, ca și cum ar bate.

Michelle: [00:03:03] Bate tare. Transpirati? Simțiți dificultăți de respirație? Simți că ești sufocat?

Gabe: [00:03:10] Da.

Michelle: [00:03:11] Știu că este ca o experiență foarte terifiantă pentru tine. Cât de des ai atacuri de panică?

Gabe: [00:03:17] De câteva ori pe săptămână.

Michelle: [00:03:19] Sunt la fel?

Gabe: [00:03:21] Nu, adică nimic nu este la fel, lucrurile nu sunt la fel. Uita-te la…

Michelle: [00:03:27] Ce se întâmplă cu brațul pe care mi-l arăți acum? Ești ... ești ... Îți tremură mâinile atât de mult încât nu poți să ții mâinile nemișcate?

Gabe: [00:03:35] Există asta. Dar uită-te la toate acestea.

Michelle: [00:03:37] Schimbiți culorile.

Gabe: [00:03:38] Uită-te la toată transpirația.

Michelle: [00:03:40] Toată transpirația pentru că ești atât de fierbinte, încât ești supraîncălzit.

Gabe: [00:03:44] Nu, nu ... Nu cred că este supraîncălzit. Cred că este un ...

Michelle: [00:03:48] Care este cel mai bun scenariu care crezi că te-ar ajuta acum? Te duci la culcare? Vizionezi mai multe televizoare? Stai cu câinele tău?

Gabe: [00:03:57] De obicei mănânc mult ca sărat ... cum ar fi alune sau covrigi pentru că doar senzația din gura mea se simte mai bine și crăpătura mă distrage. Nu știu dacă are sens. Se simte bine.

Michelle: [00:04:15] Așadar, acest atac de panică este provocat de stresul de a fi aici.Trebuie să înregistrăm o mulțime de podcast-uri aici, să lucrăm mâine cu mine peste mâine la celălalt podcast al tău pentru spectacolul Psych Central ... e doar o mulțime de lucruri de făcut și totul te-a atacat dintr-o dată și ești doar amabil a pierde-l într-un anumit sens, care este ceea ce a provocat totul? S-a spus ceva de genul sau ceva ... A existat vreun factor extern sau crezi că este totul intern?

Gabe: [00:04:42] Nu, nu cred că cineva a făcut nimic rău. Cred că aceasta este doar viața mea.

Michelle: [00:04:46] Viața ta pentru tot restul vieții tale. Crezi că va fi așa.

Gabe: [00:04:49] Da.

Michelle: [00:04:49] Aveți o pastilă anti-anxietate cu acțiune rapidă pe care o luați vreodată?

Gabe: [00:04:55] Da.

Michelle: [00:04:56] Ați luat-o?

Gabe: [00:04:57] Nu.

Michelle: [00:04:57] O vei lua după ce începem să înregistrăm?

Gabe: [00:05:00] Probabil.

Michelle: [00:05:02] Te-ai speriat chiar acum?

Gabe: [00:05:04] Nu mi-e frică. Nu cred că cineva mă va răni. Nu cred că mă vei răni. Nu cred ... nu am cuvintele de descris. Cred că realitatea vieții mele. Nimeni nu va crede nimic.

Michelle: [00:05:18] Ce încercați și spuneți că încercăm să spunem că am obținut.

Gabe: [00:05:21] Nu, doar cred că asta este ... Cred că cineva care ascultă asta va crede că este un fel de cascadorie. Nu cred că sunt doar eu sunt.

Michelle: [00:05:30] Atacurile de panică pot fi provocate de orice. Nimeni nu va crede că este o cascadorie, nimeni nu va crede că minți. Atacurile de panică se întâmplă. Și, chiar dacă venim tot timpul pe acest podcast și vorbim, ne batem și ne distrăm în timp ce vorbim despre sănătate mintală și boli mintale, oamenii nu înțeleg întotdeauna că da, suntem bolnavi mintal și trecem prin acestea lucruri. Deci, este foarte bine când vă împărtășim știți poveștile noastre și când ne descurcăm bine, dar și când nu ne descurcăm bine și de ce se întâmplă acest lucru și doar știți în loc să știți că ne numim recuperate, dar totuși aceste lucruri se întâmplă încă pentru noi. Și știi că boala mintală nu dispare doar pentru că luăm medicamente, știi că simptomele nu dispar doar. Ele pot apărea în continuare, ne pot afecta cu adevărat. Ele pot schimba modul în care merg gândurile noastre, pot doar să te atace, doar atacurile de panică atacă oamenii doar în câteva minute. Și nu te-am văzut niciodată purtând astfel. Dacă credeți că oamenii cred că este o cascadorie, ce i-ați spune cuiva care spune ca Oh Gabe că nu aveți un atac de panică, de ce nu vă liniștiți, cum ar fi atacurile de panică și pentru fetițe?

Gabe: [00:06:46] Este amuzant - atacuri de panică sau pentru fetițe. Cred că ar trebui să pui asta pe o cămașă. Mi-am înmuiat blugii cu sudoare. Port o glugă cu glugă și arată din sudoare. Poate puteți descrie acest lucru, așa cum descrieți ceea ce vedeți.

Michelle: [00:07:10] Văd un hanorac transpirat. Eram gen. știi că tocmai am căutat pe Google atac de panică și asta spune. Un atac de panică este apariția bruscă a fricii intense sau a disconfortului care atinge vârful în câteva minute și include cel puțin patru dintre următoarele simptome. Acestea sunt palpitații, bătăi ale inimii sau ritm cardiac accelerat, transpirație, senzații de tremur sau tremurături, respirație scurtă sau sufocare. Aș spune că aveți toate aceste simptome acum 100 la sută cu siguranță. Care este cel mai bun mod de a te scoate din aceste simptome? Ce vrei să facă oamenii? Ce-ar fi dacă ai fi o fată tânără și când ai început să primești atacuri de panică?

Gabe: [00:07:52] Primul atac de panică pe care mi-l amintesc vreodată a fost când eram căsătorit.

Michelle: [00:08:00] Prima ta soție.

Gabe: [00:08:00] Da. Și am fost la mall cu mătușa ei care vizita din afara orașului și ne-am certat. Nu-mi amintesc despre ce. Și stăteam acolo în mijlocul mall-ului și în spatele meu era o covrigei mătușii Anne. Și după ce au plecat, eram atât de fierbinte și nu știam de ce mă fierbeam. Și m-am simțit ciudat și am crezut că mi-e foame. M-am ridicat și am cumpărat câteva covrigi și o băutură. Și m-am așezat la loc și am mâncat covrigii și băutura și m-am simțit mai bine după aceea. Și ori de câte ori aveam acel sentiment din nou, credeam că este foame. Așadar, ori de câte ori aș simți așa, aș crede doar că Mi-e foame din nou și aș vrea să mănânc și asta s-a întâmplat ani de zile. Abia când am fost diagnosticat cu tulburare bipolară și mi-am dat seama că acestea erau simptome de anxietate și panică și că nu erau dureri de foame. Dar tratasem atacurile de panică cu alimente. Vreau să spun că știi că am cântărit 500 și că nu știu cât am cântărit atunci, dar știi că greutatea mea maximă era de cinci sute cincizeci de lire sterline. Așa că nu a fost surprinzător faptul că m-am confundat ... am mâncat mult.

Michelle: [00:09:35] Înțeleg că situația dvs. și asocierea cu mâncarea a fost modul în care credeați că remediați problema atunci când nu știați care este în esență problema. Deci, descoperirea faptului că ați fost bipolar și că acestea sunt atacuri de panică a fost de fapt foarte benefică, deoarece atunci le-ați putea trata în modul corect și nu doar să mergeți și să mâncați. Așadar, a fost minunat că ai aflat ce ai de fapt.

Gabe: [00:10:02] Da, știința medicală este grozavă.

Michelle: [00:10:04] Crezi că există o diferență între un atac de panică și un atac de anxietate?

Gabe: [00:10:08] Nu gândi există o diferență între un atac de panică și un atac de anxietate. eu ști există o diferență între un atac de panică și un atac de anxietate.

Michelle: [00:10:16] OK. Deci ai vreodată atacuri de anxietate?

Gabe: [00:10:21] Da.

Michelle: [00:10:22] Deci, cum te diferențiezi de atacul de anxietate și de atacul de panică

Gabe: [00:10:22] Deoarece atacurile de panică sunt acute. Vin repede, sunt imediate și se risipesc, iar atacurile de anxietate sunt diferite. Sunt diferiți din punct de vedere medical. Și au diferite simptome, cauze și sentimente și știu diferența dintre ele și este doar experiență. Când eram mai tânăr, am avut un prieten care avea cancer. El avea vârsta mea, amândoi aveam 15 ani. Obișnuiam să cred că mama lui era atât de incredibil de inteligentă, deoarece știa atât de multe despre cancer și despre medicamentele sale și despre tratamentele sale și avea fiecare răspuns pe care ar trebui să-l cunoașteți vreodată. Dar nu era inteligentă. Adică a fost, este deșteptă, este o doamnă deșteptă. A fost supraviețuirea. Trebuia să știe acest lucru pentru a-și salva copilul și pentru a-și proteja copilul și pentru a-l face să se simtă mai bine. De aceea știu atât de multe despre tulburarea bipolară și atacurile de panică și anxietatea și bolile mentale. Nu pentru că sunt deștept, pentru că trebuie, așa cum a trebuit ea și el.

Michelle: [00:11:46] Deci, pentru a te menține bine, te menții educat.

Gabe: [00:11:50] Da. Pentru a mă menține bine, trebuie să știu.

Gabe: [00:11:53] Este un lucru stresant pentru tine? A ieșit azi la prânz a fost un lucru stresant pentru tine?

Gabe: [00:11:59] Cred că ești doar stresantă, Michelle.

Michelle: [00:12:01] Sunt stresant.

Gabe: [00:12:03] Adică ...

Michelle: [00:12:03] Doar să mă ocup. Sunt imprevizibil?

Gabe: [00:12:07] Nu, din păcate, ești foarte previzibil.

Michelle: [00:12:10] Ți-am spus ceva în neregulă? Este o…

Gabe: [00:12:12] Nu, Michelle. Nu este. Nu, nu asta vreau să spun. Cred doar că poate oamenii nu înțeleg structura relației noastre de lucru. Știi că nu avem bani. Deci, când facem multe din aceste lucruri, când lucrăm, ești în jur și când nu lucrăm, pentru că stai la mine acasă, știi, ești în casa mea și nu există nici o amânare și nu avem unde să mergem și suntem doar ... este doar atacul acesta. Nu ești tu, nu e Michelle Hammer, nu e doar ...

Michelle: [00:12:48] De lucru.

Gabe: [00:12:49] Unele dintre lucrurile pe care le facem pentru a face acest spectacol nu sunt sănătoase mental pentru mine, nu sunt.

Michelle: [00:12:55] Ca lucrurile despre care vorbim.

Gabe: [00:12:57] Lucrurile despre care vorbim, despre lucrurile pe care le facem, modul în care înregistrăm. Știi, uneori ar fi mai bine dacă ar fi, bine, Michelle e supărată și nu vrea să vorbească despre asta. Așa că lucrul inteligent de făcut ar fi ca eu să fiu ca, oh, bine, voi merge să stau aici și vom vorbi despre asta mâine, dar mâine nu putem vorbi despre asta, pentru că mâine ești într-un avion și apoi ești în New York. Deci, cred că OK trebuie să o facem. Trebuie să o fac chiar acum. Trebuie. Și atunci ești ca: Ei bine, dracu, Gabe, nu mai vorbi cu mine și eu sunt ca, Da, acesta este motivul pentru care nici nu vreau să vorbesc cu mine.

Michelle: [00:13:32] Ei bine, nimic nu este ușor când ai de-a face cu alte persoane.

Gabe: [00:13:36] Da. Oamenii suge. Nici măcar nu cred asta. Oricine mă cunoaște care mă aude spunând că oamenii suge, atunci știu că am lovit un perete.

Michelle: [00:13:44] Cred că uneori când ai un fel de plan de a face lucruri și atunci când planul tău nu merge așa cum este planificat, este foarte frustrant și doar scade mult stres și că știi ca tine o să fac. Și apoi crezi că lumea întreagă implodează, deoarece nimic nu merge așa cum era planificat și totul se prăbușește.

Gabe: [00:14:04] Sigur. Ai văzut vreodată filmul Gattaca? A apărut în anii 80 sau 90. Dar oricum a fost unul dintre acele lucruri viitoare distopice, unde au luat ADN-ul oamenilor și au stabilit ce ar putea face oamenii pe baza unui test ADN. Și a fost această persoană în care i-au luat ADN-ul și au determinat ce ar putea face pe baza ADN-ului său. Dar nu a acceptat asta. Așadar, fratele său, fratele personajului principal, avea ADN-ul care spunea că poate înota 10 mile. Chiar am încurcat povestea asta până la naiba. Așadar, cei doi băieți, unul avea ADN-ul care spunea că el putea să o facă, iar celălalt avea ADN-ul care spunea că nu poate.

Michelle: [00:14:54] Au schimbat ADN-ul?

Gabe: [00:14:55] Nu, nu au schimbat ADN-ul. Fratele nu-și putea da seama cum fratele său care nu ar fi trebuit să poată înota până la geamandură și înapoi ar putea să o întoarcă fără să moară. Și a spus, pentru că, dacă nu înot înapoi, aș muri. Și în această situație, trebuie doar să o faci. Nu știu cum fac să funcționeze rahatul. Nu este viață sau moarte, ne face spectacolul.

Michelle: [00:15:22] Înțeleg asta, dar sper că nu asta facem 23 și Eu cu ADN-ul nostru. De asemenea, doar a spune că a fost o glumă, o glumă.

Gabe: [00:15:32] Nu, de fapt, doar m-am gândit, dracu. Cred că asta fac ei cu ADN-ul nostru.

Michelle: [00:15:37] Am fost salvamar timp de șase veri. Dacă înoți până la geamandură și nu poți înota înapoi, te duci pe spate și plutesti doar pe spate și te împingi înapoi în acel mod, spate elementară.

Gabe: [00:15:52] A fost doar o analogie.

Michelle: [00:15:54] Știu că a fost doar o analogie, dar o înțeleg. Trebuie să știi, să treci prin putere pentru că trebuie să te întorci.

Gabe: [00:16:02] Pentru că nu există o altă modalitate de a o face. Când avem mai mult timp, mai multă energie, mai mulți bani, poate o vom face diferit.

Narator: [00:16:11] Acest episod este sponsorizat de BetterHelp.com. Consiliere online sigură, convenabilă și la prețuri accesibile. Consilierii noștri sunt profesioniști autorizați și acreditați. Orice lucru pe care îl partajați este confidențial. Programați sesiuni video sau telefonice securizate, plus chat și mesaje text cu terapeutul dvs., ori de câte ori credeți că este necesar. O lună de terapie online costă adesea mai puțin decât o singură sesiune tradițională față în față. Accesați BetterHelp.com/ și experimentați șapte zile de terapie gratuită pentru a vedea dacă consilierea online este potrivită pentru dvs. BetterHelp.com/.

Michelle: [00:16:43] Ok Gabe și ne-am întors. Toată lumea tocmai a auzit acest atac de panică stresant prin care ai trecut și tot ce ai spus. Cea mai mare întrebare a mea de ce sunt atât de stresant cu tine?

Gabe: [00:16:56] Ei bine, așa cum am explicat în emisiune, nu ești doar tu. Nu este un singur lucru. Înregistrarea acestor emisiuni este foarte grea. Chiar nu cred că oamenii înțeleg efortul emoțional al gândirii la toate cele mai grave momente ale tale, la toate regretele tale, la toate greșelile tale. Adică, am investit mult în aceste episoade. Încercăm cu adevărat să nu fim suprafețe. Încercăm cu adevărat să ne adâncim în emoțiile noastre de a trăi cu boli mintale și de a face două, trei, patru, cinci, șase spectacole într-o chestiune de una sau două zile. Asta e mult. Și fugi prin casa mea urmărindu-mi câinele.

Michelle: [00:17:35] Câinele tău vrea să se joace cu mine Gabe.

Gabe: [00:17:39] Câinele meu este un fund rău. Nu am să mint.

Michelle: [00:17:42] Și apoi ai mai spus că oamenii cred că ai falsificat-o.

Gabe: [00:17:46] Oamenii o fac.

Michelle: [00:17:46] Asta înseamnă atât de mult încât oamenii cred că prefaci un atac de panică.

Gabe: [00:17:50] Nu cred asta, nu. Nu am vrut să spun că oamenii cred că fac un atac de panică. Ei doar ... când ești în ochii publicului ca și noi, inviți comentarii. Multe dintre aceste comentarii sunt foarte liniștitoare și sunt foarte gratuite și se simt ca o îmbrățișare mare, dar nu toate sunt. Primim o mulțime de e-mailuri foarte critice. Și am o piele groasă. Am dezvoltat unul de-a lungul anilor, dar unii dintre ei sunt greu de luat personal. Iar cel care este cel mai greu să nu-l iei personal este persoanele care spun că te prefaci în atenție. Nu aveți boli mintale. Nu aveți tulburare bipolară, persoanele cu schizofrenie acționează astfel, persoanele cu bipolar acționează astfel. Aveți o casă, așa că nu știu de ce vă plângeți de boli mintale și mereu ... asta e mult de suportat. Nu-mi place să fiu numit mincinos. Nu-mi place să mi se spună că caut atenție.

Michelle: [00:18:44] Sunt de acord cu asta. Sunt de acord cu asta. Primesc același lucru, că asta are sens. Acest lucru este foarte frustrant atunci când oamenii doar îți minimizează boala mintală, deoarece consideră că oricine are o boală mintală nu poate avea niciun fel de succes sau realizări, ceea ce este într-adevăr o grămadă de stigmatizare. Adică nu-i așa ... Nu doresc oamenii să vadă oameni cu boli mintale care trăiesc bine? Și, odată ce o fac, Oh, nu ești bolnav mintal.

Gabe: [00:19:07] Există într-adevăr un fel de existență în aceste două moduri, fie că suntem incredibil de bolnavi și nu ne vom mai simți niciodată bine, fie că suntem mincinoși dramatici și prefăcuți. Nu putem avea bolnav și wellness, putem avea doar bolnav și fals sau bolnav și con sau bolnav și dramă. Și asta mă deranjează într-adevăr pentru că niciuna dintre alegeri nu este bună. Nu vreau să fiu văzut ca un stereotip mincinos dramatic care îi atrage pe oameni din bani. Și eu nu vreau să fiu, știi, bolnav și îngrozit și să mă plimb prin curtea mea, ținându-i pe demoni departe de soția mea, care pentru ascultătorii de lungă durată ai emisiunii, au auzit povestea asta de două ori și știi, Michelle, am vorbit despre tine. Adică gândiți-vă la voi toți obișnuiți să credeți că mama voastră a vrut să vă omoare. În mod clar nu doriți să vă întoarceți la asta.

Michelle: [00:19:57] Nici măcar un pic. Nu vreau să mă întorc deloc la asta. Fără paranoia vreodată. Dacă am vreo criză de paranoia, iau anti-anxietate chiar în acel moment, pentru că sunt atât de îngrozit de gândurile paranoide care îmi intră în cap. Este unul dintre cele mai înfricoșătoare lucruri. Aproape că mă sper atât de mult și devin paranoic aproape mai mult decât voi fi paranoic.

Gabe: [00:20:20] Acesta este unul dintre lucrurile pe care le-am cam atins în meciul nostru tipat pe care l-am editat. Mulțumesc, Michelle, că încă ai fost co-gazdă. Dar sunt lucruri înfricoșătoare. Acum am o întrebare pentru tine, Michelle.

Michelle: [00:20:35] Da.

Gabe: [00:20:36] Ai experimentat același lucru. Am cam cam vorbit despre asta, știi, după ce am terminat de înregistrat, știi mai târziu în seara aceea, ți-e greu și pentru că ești departe de casă. Stai într-un loc ciudat. Nu ai niciunul dintre prietenii tăi și, în cuvintele tale, crezi că Ohio este cu adevărat plictisitor și ...

Michelle: [00:20:54] Nu sunt singurul. Nu sunt singurul care consideră că Ohio este cu adevărat plictisitor.Cu siguranță se simte așa. Eu nu sunt singurul.

Gabe: [00:21:05] Dar trebuie să petreci trei sau patru zile făcând și această scufundare emoțională profundă. Și este o mulțime de muncă, este multă energie și sunteți departe de sistemul dvs. de asistență pentru a vă rezolva ... într-adevăr suntem închiși într-o cameră făcând toată această înregistrare. Este foarte greu. Cum te descurci? Știu că atacurile de panică sunt un simptom de care suferiți, dar știu că vă epuizați emoțional. Pot spune prin felul în care țipi la mine în ziua a treia că se întâmplă ceva acolo și că nu este o insultă.

Michelle: [00:21:34] Când trebuie doar să cânți acea melodie despre oamenii care fac dansuri în poală.

Gabe: [00:21:36] Da da da da bine știm asta. Știu cântecul pe care se dansează poza, care este melodia mea.

Michelle: [00:21:41] Dezactivează melodia respectivă. Nu pot să scot melodia asta. Toată lumea care nu este din nou. Nici acum nu mănânc este stresant pentru că te afli într-un element nou. Nu știi unde ești. Ceea ce fac pentru a-ți găsi locul este să-ți gonesc câinele prin camera de zi. Câinele tău este cel mai bun prieten al meu.

Gabe: [00:21:57] Hei.

Michelle: [00:21:59] Ce?

Gabe: [00:21:59] Sunt cel mai bun prieten al tău.

Michelle: [00:22:01] Kendall este cel mai bun prieten al tău.

Gabe: [00:22:04] Nu. Lisa este cea mai bună prietenă a mea.

Michelle: [00:22:07] Soția ta ar trebui să fie cea mai bună prietenă a ta, Gabe.

Gabe: [00:22:11] De ce este un lucru?

Michelle: [00:22:12] Nu ar trebui să te căsătorești cu cel mai bun prieten al tău?

Gabe: [00:22:17] Cred că aceasta este principala cauză a tuturor divorțurilor din țară, că ne așteptăm ca soții noștri să fie totul. Literal, totul. Orice nume pe care îl numiți oameni ar fi fost, Ei bine, ar trebui să fie soția ta. Soția ta ar trebui să fie partenerul tău, cel mai bun prieten al tău, prietenul tău care se uită la televizor. Confidentul tău. Dar vreau să spun exact în ce moment puneți atât de mult pe o singură persoană, încât sunt ca și cum aș fi? Asta ar face pe oricine să aibă un atac de panică și tocmai de aceea îl aduc în discuție când sunteți în Ohio. Eu sunt totul pentru tine. Și, pentru a ne face timp datorat, ești totul pentru mine. Deci nu ne putem îndepărta unul de celălalt. Obținem greutatea succesului sau a eșecului, a fericirii, a muncii noastre, tot ceea ce se întâmplă este Gabe Michelle, Gabe și Michelle, Gabe și Michelle și în ziua a treia, sunt ca și cum te urăsc Michelle! Și ești ca ...

Michelle: [00:23:14] Te urăsc Gabe!

Gabe: [00:23:15] Exact. Și nu există o modalitate mai bună de a face acest lucru. Adică, presupun că dacă am avea miliarde de dolari, ar exista o cale mai bună.

Michelle: [00:23:22] Dacă există un investitor înger, dacă ești un investitor înger și știi, dacă ești filantrop, dacă vrei să ne dai ca un miliard de dolari, astfel încât să nu intrăm în acestea lupte stresante, sunteți binevenit să ne trimiteți cecul, trimiteți-ne un e-mail la [email protected]

Gabe: [00:23:40] Da. Trimiteți-ne un e-mail la [email protected] cu cecul dvs. de miliarde de dolari. Da.

Michelle: [00:23:44] Da, da. Punând-o acolo, mai mult decât binevenită.

Gabe: [00:23:46] Nu știi niciodată. Răspunsul este întotdeauna nu dacă nu întrebi. Întrebarea ar trebui să fie într-adevăr: De ce nu am mai multe atacuri de panică când sunteți prin preajmă? Am o tulburare de anxietate. Am tulburări de panică și acest lucru este greu. Nu repet asta de nenumărate ori pentru a-i enerva pe oameni, afirm doar că este destul de remarcabil faptul că acesta este primul atac de panică pe care l-am avut vreodată în aer. Chiar este. În acest fel, vreau să vă mulțumesc Michelle, deoarece arată că sunteți o co-gazdă grozavă și de susținere. Nu vreau să fac spectacolul cu nimeni altcineva, pentru că cred că cu oricine altcineva ar fi mult mai rău, pentru că asta e un rahat greu. Și credeți sau nu, sunteți foarte priceput să susțineți. Când vrei să fii.

Michelle: [00:24:34] Când vreau, când vreau să fiu.

Gabe: [00:24:35] Când vrei să fii.

Michelle: [00:24:37] Când vreau să fiu. Adică, cred că este bine și pentru că arată că știi că culorile s-au recuperat. Dar știi că aceste simptome nu dispar.

Gabe: [00:24:44] Nu.

Michelle: [00:24:45] Adică iau șapte medicamente, am spus asta de multe ori, totuși încă vorbesc cu mine.

Gabe: [00:24:51] Și ai un videoclip extraordinar chiar acum. Ar trebui să treci cu adevărat pe pagina de Facebook a . Uită-te în secțiunea video și există un videoclip minunat realizat de Michelle Hammer, unde se arată vorbind cu ea însăși și vorbind despre aceste simptome. Vom pune un link în notele emisiunii pentru acest episod. Dar, din nou, puteți merge și pe pagina de Facebook a și să-i urmăriți. E chiar bun. Acum, în cele din urmă, Michelle, trebuie să te sperie și trebuie să o înregistrăm, așa că nu știu dacă trebuie să-ți ascund medicamentele sau poate să te țin treaz timp de trei zile. Dar am avut deja un joc pentru a juca acest tip de spectacol și am dat panică la spectacol. Michelle se sperie de spectacol?

Michelle: [00:25:28] Nu pot să-mi iau medicamentul de noapte și apoi să nu-mi iau medicamentul de dimineață și o să mă înnebunesc.

Gabe: [00:25:35] Nu este o idee bună. Și nu vom face asta. Probabil ar trebui să renunțăm înainte de a închide aici. Știi, fă așa cum facem noi și nu așa cum spunem este ceva ce tatăl meu îmi spunea. Nu știu de ce, când am avut un atac de panică și m-am uitat la Michelle, primul lucru la care m-am gândit a fost, oh, Doamne, există echipamente de podcasting la etaj. Probabil că acesta nu este cel mai sănătos lucru de făcut. Și ar trebui să notez și să spun că, dacă Michelle nu ar fi fost acolo, aș fi luat ... Am medicamente pentru asta pe care le port în buzunar. Aș fi respirat adânc. Soția mea îmi freca spatele. Nu am luat o decizie inteligentă hotărând să înregistrez și să las atacul de panică.

Michelle: [00:26:14] Nu. Ați luat o decizie inteligentă, deoarece le arătăm ascultătorilor ce poate fi un atac de panică și le arătăm cum se poate manifesta la diferite persoane. Chiar dacă ne considerăm recuperate, le arătăm oamenilor că da, încă avem atacuri de panică și cred că este un lucru bun să înregistram un podcast despre asta doar pentru a le arăta oamenilor că se întâmplă și când trece prin ce poate fi. Și tu ești marele Gabe Howard, gazda emisiunii Show și co-gazda A Bipolar, un schizofrenic și un podcast. Și totuși încă mai ai atacuri de panică, așa că ești doar o carte deschisă și le arăți tuturor cum este.

Gabe: [00:26:51] Îmi place asta. Am decis că de acum înainte sunt marele Gabe și tu ești magnifica Michelle.

Michelle: [00:26:57] OK, am terminat cu asta.

Gabe: [00:26:59] Împreună suntem ... avem nevoie de ceva care începe cu un H, deoarece amândoi avem H prenume. Onorabilul Howard și Hammer, cu excepția onorabilului, sunt șchiopi.

Michelle: [00:27:08] Onorabilul este cam șchiop.

Gabe: [00:27:10] Vom transmite asta publicului nostru. Trimiteți un e-mail [protejat prin e-mail] despre ceea ce cuvântul H merge cu Howard și Hammer, care descrie marele Gabe și magnifica Michelle. Vă mulțumesc tuturor pentru acordarea acestui episod din A Bipolar, un schizofrenic și un Podcast. Dacă nu le spui prietenilor tăi, ne faci săraci. Vă rugăm să spuneți tuturor că știți, ca și noi, evaluați-ne, clasificați-ne oriunde descărcați acest podcast și, în cele din urmă, comentați pe .com/BSP. Vom vedea pe toată lumea săptămâna viitoare!

Michelle: [00:27:40] De ce sunt atât de stresant ??

Narator: [00:27:43] Ai ascultat un bipolar, un schizofrenic și un podcast. Dacă îți place acest episod, nu-l păstra pentru tine. Accesați iTunes sau aplicația podcast preferată. Abonați-vă, evaluați și examinați. Pentru a lucra cu Gabe, accesați GabeHoward.com. Pentru a lucra cu Michelle, accesați Schizophrenic.NYC. Pentru resurse gratuite de sănătate mintală și grupuri de asistență online, accesați .com. Site-ul oficial al emisiunii este .com/BSP. Ne puteți trimite un e-mail la [email protected]. Vă mulțumim că ați ascultat și partajați pe larg.

Faceți cunoștință cu gazdele dvs. bipolare și schizofrenice

GABE HOWARD a fost diagnosticat oficial cu tulburări bipolare și de anxietate după ce a fost internat într-un spital de psihiatrie în 2003. Acum, în recuperare, Gabe este un activist proeminent în domeniul sănătății mintale și gazdă a podcastului premiat Psych Central Show. De asemenea, este un scriitor și vorbitor premiat, călătorind la nivel național pentru a împărtăși povestea plină de umor, dar educativă, a vieții sale bipolare. Pentru a lucra cu Gabe, vizitați gabehoward.com.

MICHELLE HAMMER a fost diagnosticată oficial cu schizofrenie la vârsta de 22 de ani, dar a fost diagnosticată incorect cu tulburare bipolară la 18 ani. Michelle este o avocată premiată pentru sănătate mintală care a fost prezentată în presă în întreaga lume. În mai 2015, Michelle a fondat compania Schizophrenic.NYC, o linie de îmbrăcăminte pentru sănătate mintală, cu misiunea de a reduce stigmatul, începând conversații despre sănătatea mintală. Ea crede cu tărie că încrederea te poate duce oriunde. Pentru a lucra cu Michelle, vizitați Schizophrenic.NYC.

!-- GDPR -->